Naprawa hamulców

Wszytko co zwiazane z układem hamulcowym

Moderator: Moderator

Postprzez dawidg87 » 11 maja 2009, o 06:46

oki więc dzięki wielkie Repsol na te wszystkie moje herezje naprowadził mnie jeden mechanik :mrgreen: już wiem, że chyba lepiej sam sobie z tym zrobię :-P tylko nie wiem czemu twierdził, że po wymianie cylinderków przestanie mi piskać xD

oczywiście dziś po pracy postaram się rozkręcić bębny i zobaczyć co tam słychać, tylko jakiś smar do łożysk kupić muszę, by znowu nie uziemić samochodu na dłużej :hyhy: obadam co i jak i się kupi to co mi naprawdę potrzebne...

a co do ręcznego to hmmmm, odkąd zacząłem widzieć problem z hamulcami jakiś, to wtedy i ręczny coś osłabł, lekko się zaciągało i była żyleta, teraz kilka ząbków dalej muszę podciągnąć, no na max aby trzymał tak jak trzeba :cry:
dawidg87
Badacz tematu
 
Posty: 170
Dołączył(a): 26 gru 2007, o 14:52
Lokalizacja: Żywiec

 

Postprzez Repsol » 11 maja 2009, o 10:25

I tak będzie najlepiej... ;-)

Osłabiający się ręczny to objaw zużytych okładzin na szczękach.

Daj znać co tam ciekawego wypatrzysz/zaobserwujesz po demontażu bębnów :-)
[shadow=red] Sprzedam 2 x Kawa ZX-6R, 2001r oraz 2004r (636 na wtrysku) [/shadow] Sprzęty w nienagannej kondycji... Więcej info na PW.
Avatar użytkownika
Repsol
Badacz tematu
 
Posty: 286
Dołączył(a): 9 lut 2009, o 20:28
Lokalizacja: Małopolskie

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Układ hamulcowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

cron