Natomiast:
od tego trzeba zacząć, nie wiadomo czy winne sa tarcze, może felgi albo opony, oglądanie bicia na wyważarce wyjaśniMateusz188 napisał(a): Dziś jechałem ok 80-100km/h i cały czas trzęsła się kierownica przy hamowaniu to jeszcze gorzej.
Moderator: Moderator
od tego trzeba zacząć, nie wiadomo czy winne sa tarcze, może felgi albo opony, oglądanie bicia na wyważarce wyjaśniMateusz188 napisał(a): Dziś jechałem ok 80-100km/h i cały czas trzęsła się kierownica przy hamowaniu to jeszcze gorzej.
Opik napisał(a):No to zdrowo musiałeś dawać że się czerwone zrobiły. Inna kwestia że pewnie nie były to za dobre tarcze że się tak poodkształcały. Jeżeli kupowałeś je niedawno i są jeszcze w dobrym stanie (tj były), to daj do stoczenia, jeżeli już miały swoje przelatane to chyba warto kupić nowe, bo raz że po stoczeniu za wiele Ci ich nie zostanie, a dwa że jak są cienkie, to po takim zagrzaniu do czerwoności mogą w niedalekiej przyszłości po prostu pęknąć
pietrasiak2 napisał(a):Ja nie proponował bym i nie proponuję takiego zabiegu PO PRZEGRZANIU!
Wiem bo zajmuję się obróbką skrawaniem od 1986roku i nawet po takiej szkole jestem . Także jak proponujesz komuś ryzyko utraty zdrowia to rispekt.
chomik napisał(a):Tarcza po przegrzaniu traci wszystkie swoje właściwości jakie miała ..
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości