Hey.
Poradzcie jak wymienić tę gumę co jest na tłoku w zacisku hamulcowym .
Z tego co widziałem to ona dość głęboko wchodzi i nie wiem czy trzeba ten tłoczek dosyć mocno wyciągną.Może ma ktoś jaką foto poradę.
Dzięki
Moderator: Moderator
marcinkoz2910 napisał(a):bluder, cylinderek groszowe sprawy kosztuje
a swoją drogą jak się ta guma rozleci to się go wymienia chyba
Aż tak źle nie jest. W tłoczku są 2 uszczelki - jedna to guma zwijana przy chowaniu się tłoczka a druga siedzi w tunelu.Goral1985 napisał(a):Jezeli gomka przerwana to radze wymienic bo tloczek ci sie porysuje!!!
Radzę kupić kompletny zestaw TRW lub Autofren i wymienić wszystkie uszczelki.Goral1985 napisał(a):radze odkrecic zacisk i w imadle wsadzic nowa gomke(koszt samej gomki nie przekroczy 10zl)
Kompresor nie ma takiego ciśnienia żeby wypchnąć tłoczek. Tłoczek można wyjąć przy użyciu specjalnych narzędzi, albo przy pomocy dwóch dużych płaskich śrubokrętów i imadła, zapierając się w rowku tłoczka, gdzie wpuszczona jest guma osłaniająca.Goral1985 napisał(a):Zeby wyjac tloczek radze wylac plyn z zacisku i dmuchnac do srodka powietrzem z kompresora to wtedy wyskoczy!!!
LeszekGT napisał(a):Aż tak źle nie jest. W tłoczku są 2 uszczelki - jedna to guma zwijana przy chowaniu się tłoczka a druga siedzi w tunelu.Goral1985 napisał(a):Jezeli gomka przerwana to radze wymienic bo tloczek ci sie porysuje!!!Radzę kupić kompletny zestaw TRW lub Autofren i wymienić wszystkie uszczelki.Goral1985 napisał(a):radze odkrecic zacisk i w imadle wsadzic nowa gomke(koszt samej gomki nie przekroczy 10zl)Kompresor nie ma takiego ciśnienia żeby wypchnąć tłoczek. Tłoczek można wyjąć przy użyciu specjalnych narzędzi, albo przy pomocy dwóch dużych płaskich śrubokrętów i imadła, zapierając się w rowku tłoczka, gdzie wpuszczona jest guma osłaniająca.Goral1985 napisał(a):Zeby wyjac tloczek radze wylac plyn z zacisku i dmuchnac do srodka powietrzem z kompresora to wtedy wyskoczy!!!
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości