Pasek rdzy na tarczy hamulcowej. PYTANIE OD LAIKA

Wszytko co zwiazane z układem hamulcowym

Moderator: Moderator

Pasek rdzy na tarczy hamulcowej. PYTANIE OD LAIKA

Postprzez Atom » 7 gru 2011, o 14:51

Witam.
Niedawno wymieniałem klocki hamulcowe z tyłu. Klocki wymieniałem w serwisie boscha i ręczny działa bez zarzutu.
Tylko zastanawia mnie trochę to że z przodu widać że klocki z przodu trą całą powierzchnię tarczy(cała tarcza srebrna), a z tyłu zauważyłem że jest taki pasek rdzawego nalotu , czyli tak jakby nie dotykały całej powierzchni tarczy.

Czy to normalne ?
Hamulce działają bez zarzutu.
Obrazek
Atom
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 7 gru 2011, o 14:33
Lokalizacja: Legnica

Pasek rdzy na tarczy hamulcowej. PYTANIE OD LAIKA

 

Postprzez PiJey88 » 7 gru 2011, o 16:02

najlepiej jak byś zrobił zdjęcie tarczy, jak masz alufelgi to nie będzie to dla ciebie problem
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez killah » 13 gru 2011, o 15:02

to nie jest normalne. dobrze kminisz że klocek nie styka się całą powierzchnią z tarczą. Wg mnie z czasem to się dotrze. Może zacisk hamulcowy zardzewiały i krzywo klocek ustawia. Ja mam z lewym tyle taki pasek i nie przejmuje się nim :P
killah
 

Postprzez Piaggio » 13 gru 2011, o 22:44

Widocznie przy wymianie nie wyczyścili Ci zacisku killah, dobrez prawi zacisk moze być skorodowany badz prowadnice klocka, przerabiałem ten temat u siebie, przy wymiane tarcz i klocków wszystko ąłdnei pieknie wyczyściłeo i oczysciłem z nalotów rdzy i klocek calą powierzchnia dociska tarczy, Napewno nic zlego ci sie tam nie dziej wiec spokojna glowa :-)
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez pablomed » 14 gru 2011, o 00:19

Atom, to nie jest normalne ale powiedzmy sobie dość typowe w Golfi III, żeby tego uniknąć należy po pierwsze unikać najtańszych tarcz na tył, mimo że mają mniejsze znaczenie w hamowaniu jak przod to należy kupowac jak najlepsze z dobrego materiału wolniej rdzewiejącego, ponieważ wytrzymują dużo dłużej jak przednie i mają czas skorodować, a po drugie trzeba zadbać o prowadnice zacisku, jeśli jest za duży luz to tak się dzieje bo klocek nie dociska całą powierzchnią jednakowo mocno.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie


- - -



Powrót do Układ hamulcowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości

cron