przez sagon » 11 wrz 2009, o 21:04
Pozwolę sobie nieco odświeżyć temat.
Niedawno założyłem u siebie zawieszenie od gti,czyli z czterech śrub przeszedłem na pięć.
Do tego doszły nowe większe hamulce 288mm,zaciski i jarzma od passata b5 z tloczkiem 57mm.
Z tego,co zauważyłem,to zmiana samych piast na przodzie nie wchodzi w rachubę.
Te od gti są inne i tylko przy swapie całych zwrotnic można coś wskurać.
Ale jak zwrotnice,to i przeguby,wahacze też,bo maja inne końcówki.
Jak wahacze,to i drążek stabilizacyjny,bo jest inaczej do wahacza mocowany.Tak więc przejście z czterech na pięć śrub,to nie takie proste jak się wydaje.
Oczywiście po takim zabiegu felunek min.15 tka.
Ale po takim swapie z 256 na 288 hamowanie jest jeszcze lepsze,jak przyśpieszanie.
Polecam.
AFN-185@377 ...było
Następny stage,wałek sdi,11tka,wtryski 0.230,bv43/43a,fmic,przedłużona skrzynia,przód 288/25,tył 256/22.