Ewentualne zużycie płynu hamulcowego jak również to, że Twój silnik był na wysokich obrotach nie ma nic do rzeczy (tzn. do tego że kontrolka Ci błysnęła)
Jeżeli poza tą kontrolką nie zauważyłeś żadnych innych dziwnych objawów które mogłyby sugerować na niesprawne działanie Twoich hamulców (typu: ściąganie podczas hamowania na którąś ze stron, miękki lub wpadający pedał, ewentualne wycieki) to jest to tylko zwykły niedobór płynu.
Wg. mnie skoro mówisz, że zawsze miałeś płynu tylko troszkę ponad minimum to zapewne jest tak jak mówi Ci pawelek03576. Wraz ze zużyciem elementów ciernych hamulców płynu zawsze trochę ubywa. Nie przejmuj się tym to jest całkowicie normalne.
Zaopatrz się w buteleczkę nowego płynu hamulcowego klasy DOT-4 i po prostu uzupełnij ubytek w zbiorniczku wyrównawczym (wlej sobie tym razem troszkę więcej niż minimum, ale nie przekraczaj maksymalnej wartości)
Oczywiście po takim zabiegu odpowietrzanie układu jest zupełnie niepotrzebne.
Natomiast dobrze byłoby gdybyś przez pewien okres czasu kontrolował częściej niż normalnie stan tegoż płynu
[shadow=red] Sprzedam 2 x Kawa ZX-6R, 2001r oraz 2004r (636 na wtrysku) [/shadow] Sprzęty w nienagannej kondycji... Więcej info na PW.