Po wymianie klocków miękki pedał

Wszytko co zwiazane z układem hamulcowym

Moderator: Moderator

Po wymianie klocków miękki pedał

Postprzez scuzz » 3 cze 2008, o 01:10

Witam dziś wymieniłem klocki z przodu bo już cieniutkie były, ale hamowały bez problemów. Teraz po wymianie hamulce są bardzo słabiutkie a dodaktowo pedał hamulca jest miękki tzn. czuję jak stawia delikatny opór jednak pedał idzie w podłogę. Dodam że znad pedału hamulca słychać delikatne syczenie. Na zgaszonym silniku pedał twardy i nie idzie w podłogę. Po zapaleniu robi się miękki więc serwo działa a przynajmniej tak mi się wydaje. Co może być przyczyną miękkiego pedału i tego syczenia??
scuzz
Czytacz
 
Posty: 88
Dołączył(a): 17 sty 2008, o 02:01
Lokalizacja: Leżajsk

Po wymianie klocków miękki pedał

 

Postprzez virus_wrona » 3 cze 2008, o 01:14

Być może nie odpowietrzony układ hamulcowy.
"Some things are best left alone
VW Golf"
Avatar użytkownika
virus_wrona
Badacz tematu
 
Posty: 232
Dołączył(a): 28 gru 2007, o 02:06
Lokalizacja: Niepołomice

Postprzez scuzz » 3 cze 2008, o 07:24

Najgorsze jest w tym wszystkim że jest odpowietrzony. A nie wiesz czasem czy pompe tez sie odpowietrza jakoś?
scuzz
Czytacz
 
Posty: 88
Dołączył(a): 17 sty 2008, o 02:01
Lokalizacja: Leżajsk

Postprzez virus_wrona » 4 cze 2008, o 01:23

Moim zdaniem pompa powinna się odpowietrzyć razem z układem.
"Some things are best left alone
VW Golf"
Avatar użytkownika
virus_wrona
Badacz tematu
 
Posty: 232
Dołączył(a): 28 gru 2007, o 02:06
Lokalizacja: Niepołomice

Postprzez RangerDN » 4 cze 2008, o 08:59

pompy sie nieodpowietrza, jak oidpowietrzasz uklad hamolcowy to pompa tez sie odpowietrza... z tego co wiem owinno sie odpowietrzac od prawego tylkego kola, potem lewe tylne, prawe prtzednie i lewe przednie. Możliwe ze jak odpowietrzyles to masz malo plynu hamulcowego (sprawdź to!!) rowniez przyczyną slachych hamólcow po wymianie klockow hamulcowych moze byc to ze masz juz tarcze hamuklcowe do wyrzucenia i nowe klocki sie nietrzymaja calej powierzchni tarcz... Jak miales zjechane tarcze to hamulcow dobrych niebedziesz miał :(:( A jak tarcze masz wmiare dobre to też na początku po wymianie hamulce są słabsze gdyż klocki muszą sie dotrzeć! Pozdrawiam
RangerDN
Czytacz
 
Posty: 125
Dołączył(a): 2 mar 2008, o 13:20
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez scuzz » 4 cze 2008, o 17:25

Już jest wszystko oki tzn. powoli stabilizuję się. Wczoraj wieczorkiem odpowietrzyłem z kumplem jeszcze raz układ hamulcowy, posprawdzałem też wszystkie przewody gumowe czy nie pęcznieją i hamulce całkiem inne. Czuć że pedał twardszy jest dziś byłem na małej przejazdzce ok 100 km i pedał całkiem inny teraz samochód hamuje. Dzięki za pomoc .
scuzz
Czytacz
 
Posty: 88
Dołączył(a): 17 sty 2008, o 02:01
Lokalizacja: Leżajsk

Postprzez SotoM » 4 cze 2008, o 23:36

mimo ze jest juz wszystko ok - to zapamietaj na przyszłość. jak zakładasz nowe klocki to okładziny muszą sie dopasować do tarcz hamulcowych dlatego miałeś miekki pedał. teraz klocki sie dopasowały i hamulec wrócił do normy. tak samo bedziesz miał jak założysz nowe tarcze i klocki - bedzie to samo. to wszystko musi sie do siebie dopasować.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez virus_wrona » 5 cze 2008, o 00:39

SotoM napisał(a):mimo ze jest juz wszystko ok - to zapamietaj na przyszłość. jak zakładasz nowe klocki to okładziny muszą sie dopasować do tarcz hamulcowych dlatego miałeś miekki pedał. teraz klocki sie dopasowały i hamulec wrócił do normy. tak samo bedziesz miał jak założysz nowe tarcze i klocki - bedzie to samo. to wszystko musi sie do siebie dopasować.


Dobrze mówi dać mu wódki, a poza tym układ musi być porządnie odpowietrzony. Pozdrawiam. Dzięki za punkta :-D
"Some things are best left alone
VW Golf"
Avatar użytkownika
virus_wrona
Badacz tematu
 
Posty: 232
Dołączył(a): 28 gru 2007, o 02:06
Lokalizacja: Niepołomice

Postprzez Imper » 5 cze 2008, o 08:59

no tak ale jak nie sciagasz wezykow ze szczeki to po co odpowietrzac uklad?? ja wymienilem u sibie sam klocki przy samochodzie a do cofania tloczka posluzylem sie urzadzeniem wlasnej roboty dzieki ktoremu nie musialem wyciagac calej szczeki... na poczatku trzeba spompowac pedal troche i no i po jakis tam kilomketrach robi sie normlane bo na samym poczatku tez mialem uczucia jakbym w poduszke naciskal ;-)
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez SotoM » 6 cze 2008, o 00:57

virus_wrona napisał(a):
SotoM napisał(a):mimo ze jest juz wszystko ok - to zapamietaj na przyszłość. jak zakładasz nowe klocki to okładziny muszą sie dopasować do tarcz hamulcowych dlatego miałeś miekki pedał. teraz klocki sie dopasowały i hamulec wrócił do normy. tak samo bedziesz miał jak założysz nowe tarcze i klocki - bedzie to samo. to wszystko musi sie do siebie dopasować.


Dobrze mówi dać mu wódki, a poza tym układ musi być porządnie odpowietrzony. Pozdrawiam. Dzięki za punkta :-D
tobie punkt?? za co?? ;-) to ja pomogłem...hehe 3majcie sie chłopaki....
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez scuzz » 7 cze 2008, o 15:27

Żeby było sprawiedliwie ;-) też dostałeś. Pozdro i jeszcze raz dzięki
scuzz
Czytacz
 
Posty: 88
Dołączył(a): 17 sty 2008, o 02:01
Lokalizacja: Leżajsk


- - -



Powrót do Układ hamulcowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

cron