krisss.79 a tak w ogóle to na jakiej podstawie twierdzisz, że nadal Ci nie hamuje to koło, jak to sprawdzasz
Jak ściągałeś bęben aby wymienić sprężynkę, to jak on zszedł
(ciężko czy z trudem bo trzymały go szczęki?)
Jak odpowietrzałeś układ
Korektor i pompe zostaw w spokoju bo w tym nie leży przyczyna.
Uszkodzony/źle wyregulowany korektor=brak hamulcy w obydwu tylnych kołach, a nie w jednym.
Uszkodzony jeden obwód pompy=brak siły hamowania w jednym przednim i jednym tylnym kole.
Pompy hamulcowej się nie reguluje.
A tak na marginesie to w Twoim aucie chyba nawet nie będzie korektora siły hamowania.
Scooby możesz zrobić tak jak robił to
pawelek03576 albo po prostu przejedź się gdzieś używając przy tej jeździe dosyć konkretnie kilka razy hamulca.
Następnie opuszczasz wóz... i sprawdzasz dłońmi czy obydwa bębny są mniej więcej jednakowo rozgrzane, powinny być dobrze gorące.