problem z hamulcami po wymianie cylinderka i odpowietrzeniu

Wszytko co zwiazane z układem hamulcowym

Moderator: Moderator

problem z hamulcami po wymianie cylinderka i odpowietrzeniu

Postprzez groochu » 10 maja 2009, o 20:23

Hejka, mam nastepujacy problem, tydzien temu zaczal mi ubywac plyn hamulcowy zauwazylem ze leje sie z lewego tylnego kola, stwierdzilem ze pewnie cylinderek poszedl i tak sie okazalo w warsztacie, jeszcze dodam ze jadac jak to zauwazylem plyn dosc mocno mi uciekl tak ze pedal juz dosc mocno wpadal ale zaraz uzupelnilem brak. Po wymianie cylinderka w tym tylnik kole i odpowietrzeniu jadac co jakis czas pedal staje sie miekki i wpada ale juz przy drugim nacisnieciu wszystko ok. myslalem ze zle odpowietrzyli wiec pojechalem i jeszcze raz mi odpowietrzyli uklad za friko tym razem bylem przy tym i powiedzieli ze teraz bedzie ok. ale dalej jak jade i najczesciej po wiekszych wybojach na drodze jak troszke autko sie wytlucze(wiadomo jakie nasze drogi sa latane cale) wtedy pedal hamulca staje sie miekki ale zaraz przy nastepnym nacisnieciu juz dobrze lapie. doradzcie co to moze byc? nadal zle odpowietrzony uklad?
Avatar użytkownika
groochu
Czytacz
 
Posty: 42
Dołączył(a): 28 gru 2007, o 15:31
Lokalizacja: Dębica

problem z hamulcami po wymianie cylinderka i odpowietrzeniu

 

Postprzez SYLWEEQ79 » 10 maja 2009, o 22:10

Ostatio kolega w mazdzie miał taki problem dopuki nie odpowietrzył i ddrugiego koła.
Avatar użytkownika
SYLWEEQ79
Members
 
Posty: 596
Dołączył(a): 29 mar 2009, o 22:29
Lokalizacja: PŁOCK / OLSZTYN

Postprzez groochu » 10 maja 2009, o 22:34

ale wlasnie problem w tym ze za drugim razem jak odpowietrzali mi to odpowietrzyli wszystkie kola
Avatar użytkownika
groochu
Czytacz
 
Posty: 42
Dołączył(a): 28 gru 2007, o 15:31
Lokalizacja: Dębica

Postprzez Repsol » 10 maja 2009, o 22:56

groochu, to o czym piszesz to klasyczny objw zapowietrzonego układu.

Może ci mechanicy to jakieś partacze, proponuję Ci abyś udał się do jakichś innych ;-)
[shadow=red] Sprzedam 2 x Kawa ZX-6R, 2001r oraz 2004r (636 na wtrysku) [/shadow] Sprzęty w nienagannej kondycji... Więcej info na PW.
Avatar użytkownika
Repsol
Badacz tematu
 
Posty: 286
Dołączył(a): 9 lut 2009, o 20:28
Lokalizacja: Małopolskie

Postprzez groochu » 11 maja 2009, o 07:48

hmm byc moze, ale to jest dosc duzy warsztat, i cieszyli sie kiedys dosc dobra renoma, ale chyba cos sie popsuli :-/
podjade gdzies indziej i odpowietrze jeszcze raz
Avatar użytkownika
groochu
Czytacz
 
Posty: 42
Dołączył(a): 28 gru 2007, o 15:31
Lokalizacja: Dębica

Postprzez Groch367 » 10 cze 2009, o 13:43

podlaczajac sie pod temat chcialem zapytac was drodzy rodacy o rurki bo mam je juz dosyc pokryte korozja wiec pora je wymienic, i z tad nasuwa mi sie pytanie bo nie moge znalesc nigdzie na allegro rurek tych ktore ida od korektora do prawego tylnego kola, bo do lewego ta krotka juz udalo mi sie zalatwic i wymienic, a do prawego ida dwie i przechodza przez gumowy przewod ktory jest na belce, poradzcie cos ;-)
WSZYSCY MAJĄ GOLFA MAM I JA
Avatar użytkownika
Groch367
Badacz tematu
 
Posty: 301
Dołączył(a): 21 wrz 2007, o 21:14
Lokalizacja: Paczków/Wrocław

Postprzez pablomed » 10 cze 2009, o 13:54

Praktycznie to najprościej chyba kupić zwykłe miedziane za małą kasę. Różnie o nich piszą, ale ja całą instalację raz tak przerabiałem cały komplet tych rurek miedzianych załozyłem i wszystko grało. Nie dostaniesz w idealnej długości, trzeba bedzie coś poprzyginać ale to problem wizualny raczej. Inaczej pozostaje grzebanie po szrotach, chociaż warto zawsze w ASO spytać bo bywa że ceny wcale ne są szokujące.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez piotrekb83 » 21 paź 2009, o 16:18

u mnie rowniez cylinderek w tylnym kole byl walniety, zostal wymieniony i objawy sa nastepujace:
- po energicznym nacisnieciu pedalu hamulca - mocne hamowanie, normalne
- po delikatnym nacisnieciu hamulca - slabe hamowanie, pedal idzie az do podlogi

w czym moze tkwic problem? poziom plynu prawidlowy
Avatar użytkownika
piotrekb83
Czytacz
 
Posty: 65
Dołączył(a): 8 kwi 2009, o 09:50
Lokalizacja: Siemianowice Śl.

Postprzez swatu » 21 paź 2009, o 16:22

a jak wyglada pompa hamulcowa czy z nia wszystko wporzadku?
Avatar użytkownika
swatu
VIP
 
Posty: 4695
Dołączył(a): 9 wrz 2008, o 16:18
Lokalizacja: TKN Końskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez piotrekb83 » 21 paź 2009, o 16:24

na pierwszy rzut oka wyglada dobrze, ale tez trudno jednoznacznie stwierdzic bo zalewalem plyn po kurek i przy zakreceniu nadmiar wyciekl i trudno stwierdzic czy sa jakeis wycieki. W kazdym razie przed wymiana cyliderka byla sucha
Avatar użytkownika
piotrekb83
Czytacz
 
Posty: 65
Dołączył(a): 8 kwi 2009, o 09:50
Lokalizacja: Siemianowice Śl.

Postprzez Bacaga^^ » 21 paź 2009, o 19:45

Kolego groochu miałem podobny problem w swoim gofliku właśnie po wymianie cylinderków ubywał mi płyn hamulcowy także pod lewym kołem miałem plamę płynu miałem takie same objawy tzn. pedał hamulca po wciśnięciu i trzymaniu wchodził w podłogę okazało się że to kolektor siły hamowania jest nieszczelny i przy ciśnieniu podczas wciskania pedała wyciskało przez nieszczelność płyn.Najlepiej zobacz czy jest mokry jeżeli tak to sprawa jasna. ;-)
Avatar użytkownika
Bacaga^^
Czytacz
 
Posty: 73
Dołączył(a): 20 sty 2009, o 17:39
Lokalizacja: Częstochowa

Postprzez piotrekb83 » 23 paź 2009, o 16:32

okazalo sie ze problem lezal w pompie. przy mocnym cisnieniu spowodowanym energicznym wcisnieciem pedalu reagowala, przy wolnym wciskaniu pedalu, czyli malym cisnieniu, przepuszczala. Po wymianie pompy i odpowietrzaniu rozwalilo mi na dodatek przewody, ale tez juz wymienilem wiec mam praktycznie caly uklad hamulcowy odswiezony. Oby nie zawiodl.
Avatar użytkownika
piotrekb83
Czytacz
 
Posty: 65
Dołączył(a): 8 kwi 2009, o 09:50
Lokalizacja: Siemianowice Śl.

Następna strona

- - -



Powrót do Układ hamulcowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

cron