Problem z hamulcami tylnymi-zaciski girling

Wszytko co zwiazane z układem hamulcowym

Moderator: Moderator

Problem z hamulcami tylnymi-zaciski girling

Postprzez m4rud3r » 28 cze 2011, o 11:33

Witam Wszystkich.
Posiadam golfa 3 z silnikiem 1.8 ABS , wersja GT z 1992 roku, bez ABS-u.
4 tarcze, rozstaw 4x100 ( czyli standard ).
Jezeli ma to jakies znaczenie, to moj golf jest 3D.

Mam problem z hamulcami tylnymi, mianowicie nie odbijaja mi tloczki ( reczny nie dziala, po wcisnieciu pedalu hamulca tloczki i tak nie wracaja ).
Z tego co juz rozkminilem to sa dwie wersje zaciskow do golfa3: lucas i girling ( wydaje mi sie ze w moim przypadku posiadam girling ).
Znajac moje szczescie oba zaciski beda nie do naprawy, wiec rozgladam sie za zastepczymi, ale cos topornie to idzie.

Jakimi zaciskami da sie zastapic te standardowe girlingi aby bylo przy montazu jak najmniej problemow, kombinacji, cudowania, przerabiania itp ??

Co nalezalo by zmienic aby moc zamontowac zaciski lucas ? ( i czym one tak wlasciwie sie roznia poza umieszczeniem sprezyny bodajze, pewien tego nie jestem czy to akurat o to chodzi w ich roznicy )

Jezeli nie lucas, to jakie inne bez wiekszych kombinacji alpejskich da sie dopasowac ??
Z tego co juz wyszperalem to od Golfa 4 niby pasuja tylko jakas tam przejsciowke trzeba zastosowac - co z ABS-em ? Bo chyba wszystkie Golfy 4 mialy juz ABS ? Czy da sie taki zacisk w razie czego zamontowac aby wszystko dzialalo ?
Brudny Kermit Mk3
m4rud3r
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 28 cze 2011, o 11:26
Lokalizacja: S-ki

Problem z hamulcami tylnymi-zaciski girling

 

Postprzez killah » 28 cze 2011, o 12:25

występują też takie "paskowane" zaciski i te chyba wysępowały w golfach najczęściej. Poznasz je od razu bo jest tego multum na allegro.

Też niestety mam girlingi. Jeśli chciałbyś ich szukać to należy szukać w:

Golf 3 <94
seat toledo
passat b3

http://allegro.pl/zacisk-hamulcowy-tyl- ... 44944.html

ja walczę z prawą stroną która też mi trze

http://www.golf3.pl/topics43/wszystkie- ... t34117.htm

gdybyś coś wiedział to proszę o wpis w temacie. Ja zmianę zacisków na tyle na razie wykluczam. Może w twoim przypadku wystarczy wyjąć tłoczki i sprawdzić ich stan, potem odpowietrzyć układ i sprawdzić prowadnice?
killah
 

Postprzez m4rud3r » 28 cze 2011, o 12:48

Jutro bede cos wiedzial wiecej na ten temat jak to sie u mnie skonczy. Aczkolwiek do kwestii hamulcow mam takie szczescie, ze jak cos jest nie tak z zaciskiem to nie da sie tego naprawic ( Tak mialem w mazdzie, w tico po wymianie pompy wywalilo mi oba cylinderki :E ). Lewa strone maja co prawda u mnie w miescie ale 170 zl krzycza ....
No a jak wyglada wlasnie zmiana z Girlingow na Lucasy ktos sie moze orientuje ? Ewentualnie moze ktos wiecej zechce zdradzic na temat swapu na zaciski z mk4 ?

[ Dodano: 2011-06-29, 11:11 ]
:-x Wiedzialem, ze tak bedzie. Zaciski mam nie rozbieralne starego typu ( girlingi ). Probujemy robic przeszczep na rozbieralne ;)

[ Dodano: 2011-06-30, 00:07 ]
Zaciski wymienione, reczny i heble dzialaja, tylko teraz smiesznie pedal hamulca chodzi ( na starych zaciskach byl bardzo twardy , teraz jest bardzo miekki - pewnie kwestia przyzwyczajenia ).
W razie gdyby okazalo sie, ze mam za malo plynu, mozna mieszac ze soba plyny, czy lepiej wymienic caly ?
Brudny Kermit Mk3
m4rud3r
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 28 cze 2011, o 11:26
Lokalizacja: S-ki


- - -



Powrót do Układ hamulcowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości