PROBLEM Z TARCZAMI !!!

Wszytko co zwiazane z układem hamulcowym

Moderator: Moderator

PROBLEM Z TARCZAMI !!!

Postprzez roddi15 » 27 sie 2012, o 01:00

Sluchajcie 5 tys. km temu wymienilem KOMPLET TARCZ I KLOCKÓW NA PRZÓD !!
Tarcze i klocki firmy GIRLING !!!(niby dobra firma) dodam ze zmienilem je na wentylowane czyli tez zmienilem jarzma zaciskow !!!! bo mialem originalnie tarcze pelne 256 mm wiec wystarczylo tylko jarzma zmienic :):)
Patrzac na tarcze i przejerzdzajac palcem czuje sie takie nierownosci i rowki
Jaka moze byc tego przyczyna bo powiem ze zaczelo mi od jakiegos czasu bardzo mocno bic kierownica przy hamowaniu !! sprawdzilem wszystkie elementy zawieszenia i kola ( sprawdzone i wywazone)
!! a stare tarcze mimo duzego przebiegu byly zurzyte ale rowkow nie bylo !!!
Zakladajac te nowe tarcze i klocki wszystko ladnie nasmarowalem i chodzilo niby ok !!!
Prosze o podpowiedzi !!! ale chyba bez nowych tarcz sie nie obedzie !! tylko chce wiedziec zeby mi zaraz kolejne tarcze tak nie zje . . . !!???
z gory dzieki za posty :):)
Avatar użytkownika
roddi15
Czytacz
 
Posty: 56
Dołączył(a): 12 paź 2011, o 14:27
Lokalizacja: ZAMOŚĆ
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

PROBLEM Z TARCZAMI !!!

 

Postprzez pietrasiak2 » 27 sie 2012, o 08:50

Osłony na tarcze masz założone? Rysy na tarczach robią się przeważnie od brudu dostającego się pomiędzy klocki i tarczę :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez mariusz325 » 27 sie 2012, o 09:51

i po dłuższym użytkowaniu sie robią rowki a nie zaraz po założeniu
Avatar użytkownika
mariusz325
Gaduła
 
Posty: 488
Dołączył(a): 18 gru 2011, o 12:23
Lokalizacja: SMI
Rocznik: 1996
Silnik: 1900
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez roddi15 » 27 sie 2012, o 10:00

tyko mi sie juz po tygodni uzaczely robic takie rowki !!!! a teraz to tak bije kierownica przy hamowaniu ze nie mozna jechac normalnie !!!
Avatar użytkownika
roddi15
Czytacz
 
Posty: 56
Dołączył(a): 12 paź 2011, o 14:27
Lokalizacja: ZAMOŚĆ
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez mariusz325 » 27 sie 2012, o 10:28

roddi15 napisał(a):tyko mi sie juz po tygodni uzaczely robic takie rowki !!!! a teraz to tak bije kierownica przy hamowaniu ze nie mozna jechac normalnie !!!


to jak bije ci przy hamowaniu to je reklamuj bo widocznie są krzywe
Avatar użytkownika
mariusz325
Gaduła
 
Posty: 488
Dołączył(a): 18 gru 2011, o 12:23
Lokalizacja: SMI
Rocznik: 1996
Silnik: 1900
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez greg001 » 27 sie 2012, o 23:37

mariusz325 napisał(a):
roddi15 napisał(a):tyko mi sie juz po tygodni uzaczely robic takie rowki !!!! a teraz to tak bije kierownica przy hamowaniu ze nie mozna jechac normalnie !!!


to jak bije ci przy hamowaniu to je reklamuj bo widocznie są krzywe


a nie wjechałeś czasem mając ciepłe hamulce w kałużę?
Avatar użytkownika
greg001
Gaduła
 
Posty: 509
Dołączył(a): 12 lip 2010, o 18:26
Lokalizacja: ślask / SBL
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Opik » 28 sie 2012, o 11:40

Coś się mogło dostać pomiędzy tarcze a klocek, ew klocki badziewne i się zaczęły kruszyć. Ale po takim przebiegu to nie normalne :|
Zajrzyj tam póki jest co ratować, bo jak dłużej się będzie tak działo to bez ponownej wymiany kompletu się nie obędzie
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez roddi15 » 29 sie 2012, o 17:03

sluchajcie rozebralem wszystko i powierzchnia klocka jest zajebiscie rowna po obu stronach czyli klocki sa ok !!! a tarcza ma rowki to chyba musi byc wada fabryczna !!!!! a wymienone byly razem
Avatar użytkownika
roddi15
Czytacz
 
Posty: 56
Dołączył(a): 12 paź 2011, o 14:27
Lokalizacja: ZAMOŚĆ
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez pablomed » 29 sie 2012, o 23:40

w każdym razie jeśli na starych tarczach nie biło i na nowych tuż po ich założeniu też nie biło a potem szybko zaczęło to te tarcze są lipne, gdzie to kupowałeś, o podróby łatwo, kupuj w sklepie sprawdzonym i lepiej wybierz inna markę, ATE lub Zimmerman na przykład
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez PiJey88 » 30 sie 2012, o 09:06

roddi15 napisał(a):Tarcze i klocki firmy GIRLING

kiedyś czytałem opinie - nie jest to polecana marka, najlepiej kupić TRW

roddi15 napisał(a):mienilem je na wentylowane czyli tez zmienilem jarzma zaciskow !! !! bo mialem originalnie tarcze pelne 256 mm wiec wystarczylo tylko jarzma zmienic :) :)

zacisk powinieneś tez zmienić na szerszy, bo chyba jest różnica, między nimi ale mogę się tu mylić
na pewno tarcza jest grubsza
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez roddi15 » 1 wrz 2012, o 03:06

jak mialbym oryginalnie tarcze 226 mm to musialbym wymieniac zaciski ale jak mialem originalnie 256 mm to wystarczy zmienic tylko jarzma !!!!

[ Dodano: 2012-09-01, 02:08 ]
a co do tarcz to kupilem w HURTOWNI DAKOL !! girling to u nich najdrozsza i najlepsza firma jezeli chodzi o hamuce a tak po za gym to dalem tarcze do przetoczenia ijuz nic nie bije !! musilem je kiedys przegrzac w deszczowy dzien !!! zamykam temat
Avatar użytkownika
roddi15
Czytacz
 
Posty: 56
Dołączył(a): 12 paź 2011, o 14:27
Lokalizacja: ZAMOŚĆ
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe


- - -



Powrót do Układ hamulcowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości