
P.S. Wyzej chodzi o tyl, bo przodu jeszcze nie robilem, ale podejrzewam ze bedzie to samo.
Moderator: Moderator
pawelus6 napisał(a):Kolego, jeżeli mówimy o tylnych tarczach to sprawa prosta - tłoczka nie wcisniesz do konca, trzeba go wkręcic w przeciwienstwie to przednich tłoczków.
Używa sie do tego takich zestawów:
http://allegro.pl/zestaw-do-wkrecania-t ... 15957.html
Z powodu budowy tylnych zacisków (hamulec roboczy i ręczny) tłoczki dodatkowo się wkręca, bez sprzętu da sie to zrobic (kumpel kiedys kombinował z kluczem od kątówki, albo klucz nasadowy uszkodzony podciac tak żeby się w ząbki wbić w tłoczku)
Tutaj widać te wcięcia w tłoczku na zestaw do wkręcania:
Obrazek
Luki20jahre napisał(a):Witam kolegęJa robiłem regenerację dzięki materiałowi z YT https://www.youtube.com/watch?v=gwMyQsoQC-s z tym że ja miałem schrzanione do reszty zaciski i musiałem je wymienić
Co do tłoczka możliwe że wystarczy go wyczyścić i będzie ok obejrzyj go czy nie ma wrzerów itd
Zestaw regeneracyjny ok 30 zł. Pozdrawiam
Ps kup sobie smar miedziany i smar do tłoczków
pablomed napisał(a):bez sensu kupować na jedną naprawę weź żabkę do wkręcania i ścisk stolarski do wciskania - obie czynności równocześnie trzeba robić. Gumki kup dobre - nie popularny Autofren to badziew, są zestawy chyba ATE porządne, tłoczek - możesz zmienić ale ja wiem czy trzeba? Jeśli nie ciekł to niekoniecznie
Nervusek napisał(a):Ok, wszystko zrobilem! Wymienilem tarcze, klocki, uszczelki na tloczku itd. Pociezkich doznaniach podaczas proby odkrecenia lewego zapieczonego na amen tloczka, przyszedl czas na odpowietrzenie hamulcow, tylko jak?Pomoze ktos?
Jaki jest plyn w golf iii? ile go wchodzi? bo musze kupic.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości