nie miał tylko ma nadal...
albo konczą się klocki, albo mało płyny hamulcowego, albo zwarcie gdzieś w przewodach od czujnika poziomu płynu lub ręcznego
Najpier proponowałbym żebyście spojrzeli na kabelki lub samą płytke od zegarów ,może jakaś ścieżka jest lekko starta lub zabrudzona ... potem patrzeć na klocki. Bo niski poziom płynu raczej niedaje efektu świecenia się kontrolki. Przynajmniej nie u mnie
dla ciekawości powiem ze u mnie ona mryga, do 3 tys obr/min nie świeci, potem mryga a powyżej 4 świeci cały czas napoczatku się cykałem, ale teraz się przyzwyczaiłem i czekam na wiosne jak wymienie klocki i tarcze to cos z tym zdziałam
Jak w moim poprzednim Golfie uciekał mi płyn hamulcowy przez cylinderek w bębnie, to w końcu tez kontrolka ręcznego zaczęła mi mrugać, po uzupełnieniu płynu przestała.
thx za wszystkie informacje!!! zapewne to okladziny z tylu bo przez jakis czas słyszałem tarcie w lewym tylnym kole jakby metal o metal podczas chamowania ale chcialem to zrobic wiosna nie mam kanalu a zimno jest, teraz nie mam wyboru:) pozdro 4@LL!!!
stingeros nie ma mowy o zadnej kolejnosci mozesz miec jednoczesnie malo plynu hamulcowego jak i zarowno klopot z zacinajacym sie wlacznikiem od recznego, nalezy wszystko sprawdzac i nie lekcewazyc gdyz to bezposrednio wplywa na nasze bezpieczenstwo