Moderator: Moderator
Apacz* napisał(a):No więc nie wiem jak to napisać, żeby nie było jak u piotrusia 23 ale mam podobny problem otóż odebrałam auto po wymianie sprzęgła i skrzyni biegów( cos się zepsuło w skrzyni i sprzęgło wpadło w podłogę ) i zauważyłam że pedał hamulca zrobił się bardzo twardy. Wcześniej miałam normalnie tzn. naciskałam pedał i on delikatnie robił się coraz twardszy, teraz lekko depne i już pedał staje dęba jakby pod niego cegłe podłożyli. Byłam u mechanika sprawdził serwo i wszystko działa i dla niego jak i innego (bo też byłam dla pewności) wszystko jest okej tylko oni nie znali tego auta wcześniej a w nogach siły mają trzy razy tyle co ja. Nie mam pojęcia co jest grane, fakt, że hamuje dobrze ale dla mnie coś się popsuło bo było inaczej. Wstyd mi marudzić temu mojemu mechanikowi, że coś się znów skiepściło bo od maja byłam u niego chyba z 15 razy( wymiana pompy wspomagania, króćca a teraz to sprzęgło i skrzynia dzisiaj byłam żeby mi pasek od pompy wody prawidłowo założyli bo jakiś ,,mądry" załozył go tak, ze pompa wody kręciła się w lewo (SotoM zna temat ) jutro wymieniam kable, palec , kopułkę i świece.) Może jak stał na ręcznym pare dni to coś się zapiekło a może teraz jest dobrze a wcześniej było źle (klocki i tarcze (tył i przód)wymieniałam w listopadzie 2006 i są w dobrym stanie (mało jeździłam). Panowie doradźcie coś lub powiedzcie co mam temu mojemu biednemu mechanikami powiedzieć
Sorry za elaborat
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości