Gwint śruby do naciągnięcia ręcznego juz się skończył a ręczny jest ciągle lużny. Praktycznie kontrolka od ręcznego cały czas się świeci. Może ktoś wie od czego zacząć wymianę. Wg. mnie powinienem zacząć od linek, ale może ktoś miał podobny problem i mógłby coś podpowiedzieć.
Co do płynu to wydawało mi się że poziom jest OK, ale jutro się przyjrzę dokładnie. Dodam że linke w ręczny juz podciągałem kilka razy aż w końcu gwint się skończył a ręczny zrobił się bardzo lużny. A w zasadzie pójdę na parking i sprawdzę poziom płynu .
Sprawdziłem płyn hamulcowy jest poniżej minimum. Tak więc cała sobota przeznaczona będzie na autko. Pytanie czy stan poniżej minimum płynu hamulcowego może objawiać sie "lużnym " ręcznym ?
[ Dodano: 2009-10-23, 22:20 ] Sam sobie odpowiedziałem po przeczytaniu jednego z postó na forum. Otóż lużny ręczny jak i stan płynu poniżej minimum może się objawiać zużytymi szczękami/klockami. Tak więc zaczynam od wymiany szczęk.
bluder, czy tak będzie trzeba tego nie wiem i nie powiem regulacji dokonasz po wymianie ale może się okazać że nie będzie trzeba regulować bo będzie naciąg w porządku
Po zdjęciu kół okazało się że do wymaiany są klocki i szczęki. Po wymianie poziom płynu hamulcowego w zbiorniczku wrócil do normy. Tarcze i bębny będa do wymiany przy kolejnej wymianie szczęk i klocków. Ręczny również wrócil do normy(wymagane było poluzowanie linek ).