marcino1 pisałem niejednokrotnie bo niejednokrotnie poprawiałem to.
Na 3 rzeczy należy zwrócić uwagę w trakcie montażu i zaraz po nim.
1. Czy poprawnie zamontowany jest rozpierak i dźwignia linki ta na szczęce i sprężyna regulacji .
2.założyć bębny wstępnie podciągnąć linkę , zrobić próbę na sucho czy pedał hamulca podniósł się do prawidłowej "wysokości" , sprawdzić czy szczęki cofają się .
Tu jest dodatkowa robota w trakcie wymiany , ale gwarantuję że po niej nie powinno być problemu z ręcznym i nożnym hamulcem i nie będzie trzeba jeszcze raz dobierać się do układu.
3.Po założeniu bębnów sprawdzić jak "ułożyły się szczęki" czy zadziałał mechanizm i jaka jest odległość między szczękami a bębnem.Ja jeszcze dodatkowo odpowietrzam układ dla pewności podciągam linkę i przejażdżka
PS . zdarzyło się parę razy że komplet zamienników nie pasował tzn widełki rozpieraka były za ciasne i źle wchodziły w szczelinę szczęki tylnej i trzeba było potraktować szlifierką ot cała kosmetyka
