słabe hamulce po wymianie tyłu.

Wszytko co zwiazane z układem hamulcowym

Moderator: Moderator

słabe hamulce po wymianie tyłu.

Postprzez terfox » 11 mar 2011, o 18:54

Witam , mam problem wymieniłem szczęki z tyłu i hamulec jest słaby pedał trzeba cisnąć po samą podłogę, przed wymianą szczęk było ok tyle że spadła okładzina i musiałem wymienić. Co moglo pójść nie tak????? miał ktoś taki problem?????
Avatar użytkownika
terfox
Czytacz
 
Posty: 39
Dołączył(a): 23 sie 2009, o 18:27
Lokalizacja: świecie

słabe hamulce po wymianie tyłu.

 

Postprzez radomiak » 12 mar 2011, o 00:50

odpowietrzyc uklad lub wyregulowac szczeki w w bebnie.
VW GOLF 1,9TDI 1z GT 66KW/90KM 95r
Yaesu FT-857D/President Texas/HF-P1/HV-10
Avatar użytkownika
radomiak
Gaduła
 
Posty: 464
Dołączył(a): 11 paź 2008, o 12:10
Lokalizacja: KOŁOBRZEG

Postprzez vwolf » 12 mar 2011, o 20:44

a do tego musi sie to wszytko ulorzyc
NISKO SZEROKO TWARDO czyli GERMAN STYLE
Avatar użytkownika
vwolf
Czytacz
 
Posty: 59
Dołączył(a): 9 cze 2009, o 11:38
Lokalizacja: Krasnystaw, Zamość
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Re: słabe hamulce po wymianie tyłu.

Postprzez terfox » 12 mar 2011, o 21:29

powiem tak, przejechałem dziś 250 km i szlak mnie trafiał, hamulec wyciskałem na 2 razy żeby zahamować. :-x . Się zdenerwowałem i pojechałem do doktora który wie wszystko i wyregulował to wszystko od nowa odpowietrzył jeszcze raz i kuwa działa. Nie wiem jak co zrobił powiem szczerze nawet nie chce już wiedzieć. Teraz dęba wszystko staje i wiem jedno już się za to nie wezmę taka prosta rzecz a idzie spieprzyć.
Avatar użytkownika
terfox
Czytacz
 
Posty: 39
Dołączył(a): 23 sie 2009, o 18:27
Lokalizacja: świecie

Postprzez radomiak » 13 mar 2011, o 02:03

terfox napisał(a):hamulec wyciskałem na 2 razy żeby zahamować. :-x



jak byk byly zapowietrzone :-)
VW GOLF 1,9TDI 1z GT 66KW/90KM 95r
Yaesu FT-857D/President Texas/HF-P1/HV-10
Avatar użytkownika
radomiak
Gaduła
 
Posty: 464
Dołączył(a): 11 paź 2008, o 12:10
Lokalizacja: KOŁOBRZEG

Postprzez cybertom » 18 mar 2011, o 01:15

wszystko wskazuje na to ze był zapowietrzony tylko zastanawia mnie to jak się zapowietrzył skoro były wymieniane tylko szczeki a tłoczki nie ruszane . trochę to dziwne.
Pozdrawiam
CyberTom
cybertom
Czytacz
 
Posty: 76
Dołączył(a): 11 kwi 2010, o 13:46
Lokalizacja: Mochy

Postprzez Gofer » 20 mar 2011, o 11:22

U mnie było podobnie , po wymianie szczęk z tyłu zero hamulca . Jak pojechałem z reklamacją mechanik zdjął koła z tyłu wziął wkrętak coś tam powajchował i hamulce brzytwa . Dodam że ręcznego też nie było . Czyżby zawieszone samoregulatory ?
Avatar użytkownika
Gofer
Gaduła
 
Posty: 607
Dołączył(a): 4 lut 2009, o 08:50
Lokalizacja: EL ... LX

Postprzez komar » 28 mar 2011, o 20:28

to nie kwestia zapowietrzenia prawdopodobnie, tydzien temu wymieniałem szczeki, bębny i wszystkie bebechy, tam jest taki regulator który trzeba ustawic (mechanik zrobił to na czuja wkrętakiem ;P ) wybijasz go troche do góry tak aby się szczeki ułozyły a ze on jest na spręzynce to i tak wszystko edzie na swoim miejscu :) głowiłem sie godzine nad tym przy wymianie ale warto było ;)
Avatar użytkownika
komar
Czytacz
 
Posty: 33
Dołączył(a): 27 mar 2011, o 18:32
Lokalizacja: Kraków


- - -



Powrót do Układ hamulcowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 24 gości

cron