Witam,
wiem że temat był już wałkowany niejednokrotnie ale nie znalazłem nic na temat ABS...
Wymieniłem w swoim mk3 bębny na tarcze z tyłu, potrzebne wiele rzeczy które ciężko jest zdobyć, ale cóż udało się, problem polega na tym że układ ABS wygląda troszeczkę inaczej różnią się nie tylko same czujniki ale i również końcówki wpinane pod siedzeniem z tyłu (bębny mają kwadratowe piny, a tarcze okrągłe). Po zakończonej walce hamulce działają a i owszem, ale ciągle świeci się kontrolka ABS (to normalne bo nie podłączone czujniki z tyłu) ale i czerwona kontrolka hamulca awaryjnego, płyn ok i przewód hamulca awaryjnego podłączony czy to przez ABS? No i najważniejsze, czy jak pokroje przewody ABS i połączę je ze sobą to czy ABS będzie działał? Nie jestem pewien czy liczba "zębów" na tarczy pokrywa się z koroną na bębnie i czy coś się nie zrobi dziwnego po ich podłączeniu.... POMOCY !