Będzie działać... Kolego przeczytaj sobie zasadę działania abs:
https://pl.wikipedia.org/wiki/ABS_(motoryzacja)
to system który dohamowuje koła tak by znikło ryzyko uślizgu podczas hamowania. W tradycyjnym systemie który masz to gdy hamuje siła hamowania na każde z kół ma stałą wartość nie różnicy czy ma ono uślizg czy nie.
Pamiętaj że abs to wianek na kole, czujnik i całe serwo hamulcowe.
Więc spokojnie możesz przekładać bez obaw o co kolwiek. Układ hamulcowy będzie działać jak do tej pory. Sam robiłem swap hamulców nie z takim rozmachem jak ty ale przód z pełnych na wentylowane i miałem na zwrotnicach wianki abs które nie były potrzebne bo abs moje auto nie ma więc je zdemontowałem. Bez obaw przekładaj hamulce i nie martw się abs.
Aha... pytasz czy piasta będzie pasować? W przypadku piasty z abs masz od strony łożyska dokręcony wianek a zwykła piasta tego wianka nie ma. Tylko tylko żadna różnica, jedno ma dokręcone inne nie. Także jeszcze raz spokojnie przekładaj.
MK3 "I'd rather lose by a mile because i built my own car,
than win by a inch because someone else built it for me.
Your car is your story. Don't let someone else write the book."