SWAP Hamulców

Wszytko co zwiazane z układem hamulcowym

Moderator: Moderator

SWAP Hamulców

Postprzez asadolewski » 12 cze 2013, o 22:37

Witam posiadam golf 3 96r. W golfie przez wcześniejszego właściciela został zainstalowany silnik 2.0 GTI. Lecz niestety zostały hamulce że tak powiem starego typu z MK II te z tymi głupimi blaszkami które są udręką. Na golfie siedzą koła 16" 205/45 i hamowanie z większej prędkości jest poprostu nie możliwe ^^ na forum szukalem i tylko znajduje SWAPY ze sprzętem VR6 lecz to mnie niestety nie interesuje.
Bo niestać mnie

Chciałem założyć tarcze i zaciski z Golfa 1.9 TDI 110km 1997r. Bo takiego też posiadam po dachowaniu. Co bym musiał zabrać i czy wszystko by współgrało ze sobą z wersją benzynową? I czy to wogule by hamowało. Tył oczywiście został by bęben
asadolewski
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 19 cze 2012, o 18:28
Lokalizacja: Ostrówek

SWAP Hamulców

 

Postprzez PiJey88 » 13 cze 2013, o 08:29

ten TDI jest też 4x100 ? czy 5x100 ?

jeśli też 4x100 to zmieniasz tylko jarzma zaciski i tarcze, reszta zostaje, chyba że tamten jest 5x100, wtedy zmieniasz wahacze, piasty, stabilizator, tarcze, zaciski, jarzma, zewnętrzne przeguby itd, w zasadzie wszystko poza amortyzatorami.
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez asadolewski » 14 cze 2013, o 06:42

Tak TDI jest na 4x100 tylko tyle że tarcze wyntylowane a u mnie zwykłe. A jeszcze małe pytanie czy właśnie jak przełożę jarzma tarcze i zaciski z klockami to hamował będzie dobrze nie za słaba jest pompa nic w tym stylu??
asadolewski
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 19 cze 2012, o 18:28
Lokalizacja: Ostrówek

Postprzez PiJey88 » 14 cze 2013, o 08:04

zależy jaką masz pompę, ale powinno być ok nawet na najsłabszej, jeśli masz ABS to będzie ok bo to największa pompa
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Paki1988 » 14 cze 2013, o 14:05

Jak masz hamulce starego typu to zwrotnice tez sa do wymiany bo jarzmo i zwrotnica to jeden element jak obrze pamietam
Avatar użytkownika
Paki1988
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 19 lip 2012, o 09:28
Lokalizacja: Zamość (Łabunie)

Postprzez PiJey88 » 14 cze 2013, o 14:15

Paki1988, to o czym mówisz to przy hamulcach 239mm
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez asadolewski » 15 cze 2013, o 22:03

Oki dziękuję wszystkim za pomoc. Dzisiaj wziełem się z samego rana za robotę przełożyłem jarzma zaciski i tarcze i wszystko działa narazie hamuje :) Musialem niestety również wymienić weżyki elastyczne bo nie pasowały od wcześniejszych zacisków ale w sklepie dostałem nowe bez problemu.
asadolewski
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 19 cze 2012, o 18:28
Lokalizacja: Ostrówek


- - -



Powrót do Układ hamulcowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

cron