tarcze tył sprężyny do zacisków

Wszytko co zwiazane z układem hamulcowym

Moderator: Moderator

tarcze tył sprężyny do zacisków

Postprzez raf.corp7 » 8 wrz 2013, o 15:54

Witam szukam sprężyn do zacisków hamulcowych z tyłu ( ręczny) golf III bo te co mam to sa juz chyba stare bo nie chce mi odbijac reczny i jak zaciągne to musze wchodzic pod golfika i odbijac .
ma ktos takie spreżyny albo wie gdzie moge dostac pytalem po sklepach i nie ma .
Pozdrawiam z góry dziekuje Rafał.
Ostatnio edytowano 8 wrz 2013, o 16:25 przez raf.corp7, łącznie edytowano 1 raz
raf.corp7
Czytacz
 
Posty: 69
Dołączył(a): 23 gru 2012, o 16:05
Lokalizacja: Małopolska

tarcze tył sprężyny do zacisków

 

Postprzez miras200888 » 8 wrz 2013, o 16:18

mam tercze jak chcesz ale 5x100
Avatar użytkownika
miras200888
Badacz tematu
 
Posty: 331
Dołączył(a): 16 sty 2010, o 19:48
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez Kostek215 » 8 wrz 2013, o 17:22

to nie sa winne sprezynki tylko linka lewa lub prawa zalezy ktore nie chasa. gdzies jest pekniety pancerzyk i tam dostala sie korozja wymien i bedzie git. ewentualnie mozesz miec do wymiany uszczelki tylnych zaciskow. trzeaba bedzie je regenerowac. mozna zrobic to samemu jesi sie potrafi..
Bóg Dał Mi Nogi Po To Abym Mógł Pójść Tam Gdzie Nie wjadę Na Glebie...
Avatar użytkownika
Kostek215
Czytacz
 
Posty: 23
Dołączył(a): 18 maja 2013, o 12:34
Lokalizacja: Lubań

Postprzez hanawald » 8 wrz 2013, o 17:26

kolego jak sie zdecydujesz na wymiane linki radze ci wymień oby dwie lewą i prawą ;-)
Avatar użytkownika
hanawald
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 21 wrz 2012, o 15:17
Lokalizacja: dobrzyn nad wisłą CLI
Rocznik: 97
Silnik: 1.9 tdi
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez pablomed » 9 wrz 2013, o 13:18

raf.corp7, było wiele razy, nie sprężynki sa winne lecz skorodowana ośka dźwigni ręcznego idąca na przstrzał przez zacisk. Rozbierzesz i wyczyscisz - to będzie chodzić ale na 90 procent będzie wyciek płynu koło ośki od nadmiernego luzu.
Od razu piszę - minimalna jest szansa na naprawienie tego. Wyłóż kaskę i od razu kup zaciski od golfa IV szczegóły z wymiany na forum rzecz prosta trzeba minimalnie zmodyfikować przewody hamulcowe przy zacisku. Dobre sa też zaciski od starego Passata lub mk2, maja inną budowę trwalszą.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez raf.corp7 » 11 wrz 2013, o 15:52

tylko nowe zaciski to juz wiekszy koszt niestety a z kasa krucho .
ale moze jak zregeneruje zaciski (przeczyszczę tłoczek i posmaruje pasta to moze bedzie smigało bo to nie drogo wyjdzie i łątwe to jest do zrobienia samemu :D
a co do linek to wymieniane juz były i linka jest ok bo przeciagne ja reka jak jest wyjeta bo sprawdzałem.
bo jak młotkiem odbijam to idzie tylko ze cieżko i sam juz nie wiem czym to jest a przeglad sie zbliża to musze reczny mieć.
raf.corp7
Czytacz
 
Posty: 69
Dołączył(a): 23 gru 2012, o 16:05
Lokalizacja: Małopolska

Postprzez pablomed » 12 wrz 2013, o 23:46

raf.corp7, kolego ale tu chodzi o ręczny, to czyszczenie zmiana gumek pomoże dla hamulca zasadniczego o ile jest niesprawny, z ręcznym ci napisałem, problem to korozja ośki tej dźwigni do której mocowana jest linka, wydasz kasę na zestaw regeneracyjny i nie naprawisz na 90 procent - jak więc chcesz. Nie pisze o nowych zaciskach tylko używkach z mk4 lub innego auta z grupy z tych lat. Za 2 stówki powinieneś dostać te zaciski, inaczej namęczysz się stracisz czas i dodatkowo niepotrzebnie kasę na zestaw regeneracyjny do starych zacisków. Albo kup sprawne używki z mk3 - jak się zadba o wpuszczanie oleju co rok dwa pod gumkę osłaniająca tą ośkę to problem się nie pojawi. Ja tak robię odkąd mi padł jeden zacisk, i drugi chodzi do tej pory od nowości jak również ten co dokupiłem.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez raf.corp7 » 20 wrz 2013, o 14:47

mam jeszcze takie jedno pytanie zrobiłem regeneracje zacisków wyciągnąłem ta oske od recznego w zacisku (wyczysciłem nasmarowałem) i złożyłem cały zacisk i wszystko ładnie odbija i jest ok :-D . tylko jeden problem mam jeszcze.
jak zaciągam reczny to bardzo cięzko idzie do góry i to tak na 3 ząbki i nie wiem czym to jest możliwe ze to wina linek bo reczny hamuje tylko bardzo cieżko idzie do góry a tak nie powinno byc ... (chyba )
raf.corp7
Czytacz
 
Posty: 69
Dołączył(a): 23 gru 2012, o 16:05
Lokalizacja: Małopolska

Postprzez pablomed » 24 wrz 2013, o 08:29

pewnie klinki zatarte, ew są za krótkie i trzeba je przedłużyć regulacją przy lewarku, zamienniki linek są po 20 zeta więc niema problemu, tylko że w zamiennikach jakość osłonek gumowych przy mocowaniu linki do zacisku jest taka sobie, a jak woda się do linki dostanie to juz wiadomo co się stanie na mrozie. Trzeba dbać o to, smarowac olejem, ja to robię co roku przy zmianie kół
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie


- - -



Powrót do Układ hamulcowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości