trzesie kiwerownica podczas hamowania ;/

Wszytko co zwiazane z układem hamulcowym

Moderator: Moderator

trzesie kiwerownica podczas hamowania ;/

Postprzez kuki » 20 wrz 2011, o 21:19

Jak wyżej panowie mam problem otóż podczas hamowania trzęsie mi kierownica <już ktorys miesiąc> ale w niedziele podczas dłuższej trasy na chwile znikną mi hamulec ale po zatrzymaniu i "podpomopwaniu" znalazł sie. moje pytanie czy to pompa czy serwo i czy ktos mial podobny problem z ta kierownica ? <krzywe tarcze odpadają bo są nowe, klocki to samo>

z góry dziękuje pozdravwiam
Avatar użytkownika
kuki
Czytacz
 
Posty: 138
Dołączył(a): 19 mar 2011, o 16:54
Lokalizacja: jestes ?

trzesie kiwerownica podczas hamowania ;/

 

Postprzez AdiK__ » 20 wrz 2011, o 21:25

Może sworzeń wahacza? Tulejki w wahaczu? Sprawdź to ;-)
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez K@mil » 20 wrz 2011, o 21:26

pierwsze co to jeszcze raz odpowietrz hamulce :P
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez kuki » 20 wrz 2011, o 21:45

Tulejki nie są takie złe na przeglądzie koleś mówił ze do ideału im troche brakuje ale na pewno nie są przyczyna tych drgań;/
Avatar użytkownika
kuki
Czytacz
 
Posty: 138
Dołączył(a): 19 mar 2011, o 16:54
Lokalizacja: jestes ?

Postprzez AdiK__ » 20 wrz 2011, o 21:51

Przypomniało mi się że takim trzęsieniem może się objawiać sfatygowana końcówka drążka kierowniczego
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez kuki » 20 wrz 2011, o 21:56

Ale przy hamowaniu ? ma to coś wspólnego >?
Avatar użytkownika
kuki
Czytacz
 
Posty: 138
Dołączył(a): 19 mar 2011, o 16:54
Lokalizacja: jestes ?

Postprzez bradoc » 20 wrz 2011, o 21:59

a w jakim stanie masz tarcze hamulcowe... moze sa zwichrowane i dlatego trzesie przy hamowaniu. w jednym miejscu bedzie o setne milimetra mniej i bedzie trzesło
bradoc
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 17 lip 2011, o 23:42
Lokalizacja: Wołowiec

Postprzez Kriss_Lodz » 20 wrz 2011, o 22:49

kuki napisał(a):Ale przy hamowaniu ? ma to coś wspólnego >?


Owszem końcówka drążka ma dużo do drgań przy hamowaniu, wystarczy niewielki luz, i niewielki na przekładni kierowniczej to wystarczy żeby generować drgania przy hamowaniu i to dość spore. Wiem to z doświadczenia.
Nie masz co zrobić z kasą ????

Zostań klientem stacji ASO :)
Avatar użytkownika
Kriss_Lodz
Czytacz
 
Posty: 124
Dołączył(a): 17 lip 2011, o 23:00
Lokalizacja: Łódź

Postprzez kuki » 21 wrz 2011, o 14:30

Sprawdzę to i będę pisał czy wymiana pomogła :) dzięki za pomoc :)
Avatar użytkownika
kuki
Czytacz
 
Posty: 138
Dołączył(a): 19 mar 2011, o 16:54
Lokalizacja: jestes ?

Postprzez Piaggio » 21 wrz 2011, o 14:43

Przyczyną drgań może być wybita końcówka, choć najpierw sprawdził bym stan opon, bo to one są najczęściej przyczyną drgań, co do zniknięcia pedału hamulca, piszesz że tarcze i klocki są prawie nowe, a po wymianie układ był odpowietrzany? Sprawdź też ilość płynu hamulcowego, ale wygląda to na zapowietrzenie.Przyczyną drgań może być wybita końcówka, choć najpierw sprawdził bym stan opon, bo to one są najczęściej przyczyną drgań, co do zniknięcia pedału hamulca, piszesz że tarcze i klocki są prawie nowe, a po wymianie układ był odpowietrzany? Sprawdź też ilość płynu hamulcowego, ale wygląda to na zapowietrzenie.
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez kuki » 21 wrz 2011, o 20:47

na 3 kompletach różnych felg i opon dzieje sie tak samo ;/ wyminie końcówki i płyn hamulcowy <bo penie nie był nigdy wymieniany> i zobaczę co dalej ;/
Avatar użytkownika
kuki
Czytacz
 
Posty: 138
Dołączył(a): 19 mar 2011, o 16:54
Lokalizacja: jestes ?

Postprzez PiJey88 » 21 wrz 2011, o 21:08

ja tak miałem jak moje tarcze się kończyły, po rozgrzaniu tarcz przy mocniejszym hamowaniu zaczynało trząść kierownicą
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Układ hamulcowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości