Witam, tak jak w temacie, jako że w mojej vr-ce jest ABS pierwszej generacji, to postanowiłem się go pozbyć, teraz moje pytanie, od czego pompa podpasuje pod serwo z vr, przymierzałem z 1.8, ale nie pasuje na rozstaw śrub w serwie, ewentualnie czy w oryginalnej pompie z vr która ma tylko dwa wyjścia, można założyć jakiś rozgałęźnik i rozdzielić przewody na poszczególne koła?
Tak wiem, to już mam całe rozebrane, tylko po rozebraniu została mi sama pompa która ma tylko dwa wyjścia, czy mogę pod jedno wyjście podłączyć przód i podzielić na lewe i prawe koło i to samo z tyłem, jedno wyjście, rozgałęźnik i podzielenie na prawe i lewe koło?
Wszystko mozna, tylko czy to ma sens na tyle nie zapomnij o korektorze sily hamowania. Chociaz mi to przypomina porady dla wisielca " jaka linke kupic na petle zeby za bardzo nie obcierała szyji" abs w zimie ratuje, w lecie na sliskim w sumie tez. Ja bym wolal jednak szukac pompy z abs i miec sprawny.
wstaw pompe z serwem od jakiegos bez abs-u i po sprawie
ja mam z 1,4 i jest zyleta (na pompie na tyl sa wkrecone reduktory cisnienia i nie potrzeba korektora na belce)
do tego zaciski na tyl od mk4