jesli masz bebny i chcesz naciagnac reczny to wyjmi tylna popielniczne tam za recznym i zobaczysz 2 sruby no i poprostu podciagajac je naciagasz reczny
Witaj jesli masz bebny i chcesz naciagnac reczny hamulec to wyjmi tylna popielniczne tam za recznym i zobaczysz 2 sruby no i poprostu podciagajac je naciagasz reczny a jezeli to nie pomoże to wymien linki o recznego bo chyba ci nie trzyma reczny skoro chcesz naciagac pozdro
Zico63 napisał(a):Masz tarcze czy bębny, to raz, a dwa reguluje się tylko po wymianie elementów - w czasie normalnej eksploatacji nie trzeba.
Święte słowa!!!!!! od tego jest samoregulator. VW ma to rozwiązane chyba najlepiej bezproblemowo jeśli chodzi o szczeki z tyłu.
Nie wykluczone, że skończyły ci się okładzinki na szczekach!!!!! Przy wymianie na nowe trzeba wyluzować linki i naciągnąć. Pamiętaj szczęki wymieniamy kompletami (prawe i lewe koło) Linki również bo mogą mieć różną długość (różni producenci) i będzie przekoszony ręczny.........
pozdrawiam.
Jeżeli chcesz podciągną linkę hamulca ręcznego , śruby regulacyjne znajdziesz pod popielniczką , za rączką od tegoż hamulca - w tylnej części pojazdu . Aby ją zdemontować musisz otworzyć popielniczkę i lekko pociągnąć do góry
masz silnik 1.6 wiec za pewne masz bebny tak jak mowi zico63 od tego jest samoregulator albo skonczyly sie okladziny albo zatarl sie samoregulator ale nie rozbierzesz to sie nie dowiesz
No panowie, jak wiemy w golfikach czesto siadaja linki, może nie tak się wyciągają jak (szcególnie przy bębnach) rdzewieją i sie strzępią. Oczywiściw wszystkie podpowiedzi popieram, ale na wlasnym przykaladzie mogę powiedziec, że linki mialem przerdzewiale, i niby wyglądalo na to, ze trzeba je podciągnać ale i tak się blokowaly. Ja obstawiam linki do wymiany. Pozdro.