Wszystko o ABS

Wszytko co zwiazane z układem hamulcowym

Moderator: Moderator

Postprzez supermac13 » 19 mar 2009, o 10:31

hmm....jeśli masz z tyłu klocki z tarczą - to przyczyną może być poluzowanie tej koronki (ABS) nakładanej z tyłu na tarczę,przy czujniku.Wymieniając u siebie tarcze wraz z łożyskami musiałem je przełożyć i dziwnie luzno weszły mi na tarcze.po czasie kilku mcy zapaliła mi się kontrolka ABSu i nie miałem go.Sprawdziłem i okazało sie,że właśnie to gówienko jest przyczyną.może u Ciebie być to samo.pozdrawiam 8-)
Avatar użytkownika
supermac13
Czytacz
 
Posty: 61
Dołączył(a): 14 wrz 2008, o 14:52
Lokalizacja: Zielona Góra

 

Postprzez kojotAR » 19 mar 2009, o 23:50

Problem już rozwiązany, miałem walnięty czujnik...
Dzięki za zainteresowanie tematem. Pzdr
kojotAR
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 16 lis 2007, o 19:08
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Stefański » 22 mar 2009, o 23:10

spike666 napisał(a):A ja mam 92 rok, i też mam abs;)

najwyraźniej twój egzemplarz miał ABSik w opcji
Avatar użytkownika
Stefański
Czytacz
 
Posty: 129
Dołączył(a): 1 gru 2008, o 19:47
Lokalizacja: Nysa

Kontrolka ABS świeci częściej, niż nie

Postprzez kger » 30 kwi 2009, o 09:31

257 Zawór dolotowy ABS lewy przód - N101
265 Zawór wylotowy ABS lewy przód - N102

Można coś z tym zrobić we własnym zakresie? Czy tylko wymiana agregatu?
Czujniki przemierzone.
Za odpowiedzi - dzięki
Ostatnio edytowano 17 maja 2009, o 22:19 przez kger, łącznie edytowano 1 raz
Sprzedany, teraz już golf 6. Pzdr.
Avatar użytkownika
kger
Czytacz
 
Posty: 101
Dołączył(a): 26 sie 2008, o 09:56
Lokalizacja: Warzymice

Postprzez Karol B. » 2 maja 2009, o 13:41

Witam. Mam problem.. Od kilku dni swieci mi kontrolka od ABSu. Wiec dzis pojechalem na kompa. No i mechanior podlaczyl wtyczke.... i siedzi i siedzi i siedzi i nic! :zdziwko: Mowi mi ze nie da rady polaczyc sie z kompem samochodu, ze pewnie mam gdzies jakis kabel przerwany :-| doradzil mi zebym go zostawil i on po kablach dojdzie co i jak, ale dalem spokoj bo troche to podejrzane mi sie wydalo :zly: Ludzie ratujcie, bo nie wiem nawet od czego zaczac, skoro VAG nie chce wejsc (wg. niego), ale wydaje mi sie ze kit mi tylko wciskal zeby kasy wiecej zbic ze mnie :evil: Moze podjade do drugiego kompa, ale to dopiero w poniedzialek :zalamany: Pomozcie! Co jest grane???
Avatar użytkownika
Karol B.
Members
 
Posty: 1620
Dołączył(a): 30 lis 2008, o 21:15
Lokalizacja: Podlasie-BSK

Postprzez Rekin » 2 maja 2009, o 14:04

odlacz na 5 min akumulator komp sie zresetuje i pownien sie polaczyc z vagiem ;-)
Rekin
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 1 kwi 2008, o 08:53
Lokalizacja: 100lica

Postprzez Karol B. » 2 maja 2009, o 18:54

Dzieki! A takie odlaczenie to nie zaszkodzi kompowi? Wiem ze jak aku sie zmienia to sie odlacza i chyba nic sie nie dzieje... Nie wiem juz sam he :niepewny:
Avatar użytkownika
Karol B.
Members
 
Posty: 1620
Dołączył(a): 30 lis 2008, o 21:15
Lokalizacja: Podlasie-BSK

ABS

Postprzez robzar89 » 9 maja 2009, o 13:40

Otóż w linku:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Golf_III
piszę takie zdanie W roku 1996 wszystkie modele posiadały seryjnie także ABS... No właśnie ja w sprawie tego bo posiadam golfika, który datę pierwszej rejestracji ma 25-10-96 wersja 1,9 TDI 110KM i się zastanawiam dlaczego je nie mam ABS-u??? :-x Co jest grane??? Z góry dzięki za info!!!
Ostatnio edytowano 14 maja 2009, o 21:41 przez robzar89, łącznie edytowano 1 raz
robzar89
Czytacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 23 paź 2008, o 20:22
Lokalizacja: Jaszczew

Postprzez marcinkoz2910 » 9 maja 2009, o 13:44

robzar89 napisał(a):który datę pierwszej rejestracji ma 25-10-96
data pierwszej rejestracji czyli golf mógł być zrobiony w 1994r. a sprzedany i zarejestrowany w 1996r. nie myl kolego tych dwóch różnych dat

Odszyfruj z numeru VIN rocznik auta --> http://www.golf3.pl/topics28/co-mowia-n ... vt4612.htm

równie dobrze mogło być tak że Twój golf był końcówką serii gdzie seryjnie nie zakładali ABSu a dopiero po Twoim modelu ruszyło seryjne zakładanie
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez robzar89 » 9 maja 2009, o 14:00

ok rozszyfrowałem z tego co w linku było i wychodzi na to że to jest rok 1997 bo w miejscu 4 ja mam V!!! Czyli???
robzar89
Czytacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 23 paź 2008, o 20:22
Lokalizacja: Jaszczew

Postprzez Repsol » 9 maja 2009, o 14:03

robzar89, jeżeli Twój wóz był sprowadzany z Niemcowni, to tam często data produkcji była przyjmowana na podstawie daty 1-wszej rejestracji. A więc w swoim dowodzie rejestracyjnym możesz również mieć wbite '96 a tak naprawdę auto jest starsze.

Zrób tak jak doradza Ci marcinkoz2910.
[shadow=red] Sprzedam 2 x Kawa ZX-6R, 2001r oraz 2004r (636 na wtrysku) [/shadow] Sprzęty w nienagannej kondycji... Więcej info na PW.
Avatar użytkownika
Repsol
Badacz tematu
 
Posty: 286
Dołączył(a): 9 lut 2009, o 20:28
Lokalizacja: Małopolskie

Postprzez robzar89 » 9 maja 2009, o 14:07

To dobra mogę podać ten numer WVWZZZ1HZVB... To jest początek autentycznego numeru!!!!
robzar89
Czytacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 23 paź 2008, o 20:22
Lokalizacja: Jaszczew

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Układ hamulcowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość