Miałem podobny problem w dwójce gdzie miałem tarcze na tyle. Zmieniałem jedną linkę i klocki. Po wymianie gdy zaciągałem ręczny i spuszczałem prawy normalnie odbijał, a lewy zostawał w miejscu gdzie też blokował koło. U mnie trzeba było przez jakiś czas po spuszczeniu ręcznego kilka razy wciskać nożny i wtedy puszczało całkiem. Po prostu było jakoś źle odpowietrzone i dlatego zostawał. Po jakimś czasie właśnie takiego odpowietrzania nogą działało już normalnie, więc może u Ciebie to samo. A co do wymiany linek to większego problemu z tym nie ma. Ściągasz obudowę ręcznego, odkręcasz kluczem 10 linki przy ręcznym, kładziesz się pod auto, odkręcasz na tyle linki, wyciągasz, wkładasz nowe, zakręcasz tu i tu i kilka razy zaciągaj ręczy i spuszczaj, zaciągaj i spuszczaj i będzie dobrze
. Co do odkręcenia przy ręcznym to u mnie trzeba było rozkątrować, nie wiem jak się sprawy w innych autach bo jeszcze nie widziałem, ale pewnie to samo