
to jak są te blaszki to one mają wejść do tego tłoczka tam jest taka dziura czy mają się trzymać na jego rantach i sprężynować bo ja te blaszki włożyłem do środka tłoczka ale teraz jak tak pomyśleć to po naciśnięciu hamulca tłoczek wrócił na swoje miejsce i ścisnął tarcze a niema jak odbijać bo te blaszki są w środku i niema co ich odbić a jak jednak mają być w środku to już nie mam pojęcia co jest grane i i najgorsze że jak ściągne koło to tarcza się kręci a jak poluzuje śruby od koła to normalnie się kręci. Prosił bym o pomoc. Dodam że piastę tylko przeczyściłem niczym jej nie smarowałem bo sprzedawca powiedział że jak na gwarancji zobaczą że było smarowane to ponoć nie przyjmują. Oprócz tego wiadomo zaciski te ranty by lepiej się ślizgało no ale tak jak mówie tłoczek się wyciśnie i tak stoi. I bardzo dziwna jego budowa że jak go pompowałem hamulcem to cały wyleciał i ten płyn se tak lata w środku. No ale to nie mi oceniać inżynierów vw/