MiroGti napisał(a):krzychu1236 napisał/a:
a poco jest tam ta guma
Żeby ci się zacisk nie tłuk na dołkach .
Między innymi...
Gumowa osłona ochrania przed zanieczyszczeniami teflonową tulejkę wewnątrz, po której porusza się prowadnica wraz ze śrubą.
BialyUst napisał(a):zawsze mozna kupic zestaw regeneracyjny za ok 15 zł
Można... Tyle że te 'gumowe' tulejki zawarte w tym zestawie są z reguły zbyt ciasne/ nie pasują (Przerabiałem na swoim mk3).
Tak to wygląda:
Koszt takiego zestawu na jedne zacisk to ok. 25-30 zł.
Gumy montujesz w miejsce starych, wkładasz tulejki teflonowe, potem wkładasz prowadnicę i powinno działać. A i nie smaruj tego niczym. Ma się przesuwać bez wspomagaczy. A skoro masz trafione śruby prowadnic to warto również je kupić.