Powiem Ci,co zauważyłem.Mam drugiego mk3 115tkę i tam wspomaganie jest dużo lepsze,hamulce dużo wrażliwsze.Tyle tylko,że tam serwo ciągnie z kolektora ssącego,co skutkuje dużo lepszym wspomaganiem.
Zauważyłem też,że na identycznym serwie,jak w moim afnie,na takiej samej vacuum pompie taki 1z/ahu ma dużo skuteczniejsze hamulce,nawet na 256/22 z przodu.
Dlaczego?Otóż taki 1z/ahu nie traci podciśnienia na sterowanie gruchą turbiny,więc dużo więcej tego idzie na serwo,co siłą rzeczy skutkuje dużo lepszym wspomaganiem.
Nie serwo tutaj bruździ,tylko ta chole..a pompa podciśnienia.Jak dasz większe serwo,to będzie jeszcze gorzej.Ale jak chcesz,to mam serwo od t4 2.5tdi przeporobione pod mk3.
Teraz mam na serwo puszczone z elektrycznej pompy i hamulce brzytwa
.Resztę obsługuje seryjna vacuum.
Thorsten,na tej focie była elektryczna pompa podciśnienia i pompa hamulcowa od t4.