zerwany gwint

Wszytko co zwiazane z układem hamulcowym

Moderator: Moderator

zerwany gwint

Postprzez spike666 » 18 mar 2009, o 10:45

Witam, krzywo wkręciłem rurkę od prlzedniego lewego hamulca, i zerwał sie gwint w tym, w co wkręcałem, teraz mi przecieka. Czy złapanie na hermetyk jest dobrym rozwiązaniem, czy lepiej wymienić na nową część?
Avatar użytkownika
spike666
Czytacz
 
Posty: 93
Dołączył(a): 3 sty 2009, o 16:13
Lokalizacja: Szczecin

zerwany gwint

 

Postprzez dziabi3 » 18 mar 2009, o 19:12

oj to od abs układ regulacyjny z pompą

to raczej droga czesc a hermetyk nieda rady


pamiętam jak miałem malucha to wkleiłem w pompe rurke z zerwanym gwintem na poxipol bo mi przeciekały

i trzymało ale polecam odtłuścić dobrze
Średnie spalanie 7,5>8l lpg /5,8l pb
dziabi3
Members
 
Posty: 513
Dołączył(a): 10 wrz 2007, o 20:40
Lokalizacja: ewewefwef

Postprzez SotoM » 23 mar 2009, o 11:22

jest myk na to - dokładnie obsuszyć i posmarować całe klejem z zewnątrz,
bo zerwałeś gwint , i teraz nie dociskany jest przewód - kołnierz przewodu, i teraz płyn cieknie ci ze srodka nakrętki z przewodu tak...?? no w sumie napewno. no to mozesz to posmarować klejem z zewnatrz jakimś aluminiowym albo wyjąc pompę , zrobić większy gwint jeśli na to ścianki pozwolą i zastosować nakrętke z przewodu od auta francuskiego np od tylnego cylinderka hamulcowego np: citroen AX nakrętka 12tka z tego co pamietam...
wtedy swoja starą nakretke wyrzucasz a nakładasz wiekszą i zarabiasz kocówkę przewodu maszysnka...
albo wymiana agregatu...
nie wiem co można innego zrobić...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez spike666 » 23 mar 2009, o 11:53

No ja taki klej naprawczy zakupiłem, cos jak poxilina, nazywa sie epoxy. technicqll.
właśnie do takich rzeczy jest przeznaczony:)
Avatar użytkownika
spike666
Czytacz
 
Posty: 93
Dołączył(a): 3 sty 2009, o 16:13
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Laska_VSV » 23 mar 2009, o 19:55

SotoM napisał(a):jest myk na to - dokładnie obsuszyć i posmarować całe klejem z zewnątrz,
bo zerwałeś gwint , i teraz nie dociskany jest przewód - kołnierz przewodu, i teraz płyn cieknie ci ze srodka nakrętki z przewodu tak...?? no w sumie napewno. no to mozesz to posmarować klejem z zewnatrz jakimś aluminiowym albo wyjąc pompę , zrobić większy gwint jeśli na to ścianki pozwolą i zastosować nakrętke z przewodu od auta francuskiego np od tylnego cylinderka hamulcowego np: citroen AX nakrętka 12tka z tego co pamietam...
wtedy swoja starą nakretke wyrzucasz a nakładasz wiekszą i zarabiasz kocówkę przewodu maszysnka...
albo wymiana agregatu...
DOKLADNIE TAK!!!!!
OBADAJ MOJEGO CZARNUCHA : moj-golf/moj-czarnuch-t14951-60.html
Avatar użytkownika
Laska_VSV
Czytacz
 
Posty: 108
Dołączył(a): 31 sty 2009, o 00:08
Lokalizacja: Olsztyn
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe


- - - wino czerwone półsłodkie



Powrót do Układ hamulcowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron