Witam. Siedze i czytam w innych tematach, ale nie mogę dojść do ładu.Dlatego zakładam nowy- ze swoim problemem. Otóż na początku miałem problem taki jak w temacie niżej. Przy skręcaniu wydobywały się dziwne piski, tzn przy skręcaniu widać było ze kolko się zacinało i pasek wydawał piski, przy tym szarpało kierownica. Ok, mowie na bank: pompa do wymiany. Wymieniłem na używana- okazała się jeszcze gorsza. No to ruszam dalej, pojechałem do gościa który sprzedał mi tą słaba pompę i stwierdził, ze nie ma juz drugiej takiej samej, miał ta z tym krótszym trzpieniem, do którego przykręca się kolko od paska(bodajze to pompa od benzyniaka). No i powiedzial ze da sie ją zalozyc, tylko ze miedzy kolko a trzpien trzeba podlozyc po jednej nakrętce '17( pod te 3 sruby na imbusa). Tak tez zrobilem i zabralem sie do montazu. Na początku cud miód i orzeszki jak tylko zlozylem i zalalem olejem to przy pierwszym odpaleniu bylo git. No ale po chwili zaczelo chodzic troche ciezej- ale chodzilo, wspomagalo. Bylo to z miesiac temu. Teraz natomiast mam tak, ze przy zimnym odpaleniu, w prawa strone nie wspomaga wogole, zaś odziwo w lewo jest idealnie. Mało tego- 5 minut jazdy i jest już dobrze, skecam w obydwie strony i juz jest jak nalezy. Wszystko zalalem olejem MOBIL ATF220. Byc moze to wina oleju? Prosze o jakies podpowedzi bo juz glupi jestm przez to i niewiem co robic.