auto nie chce jechać przy maksymalnie skręconych kołach :<

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

auto nie chce jechać przy maksymalnie skręconych kołach :<

Postprzez ogon1992 » 8 cze 2011, o 17:30

Witam. Mam następujący problem. Mój Golfik 3 TDi ze wspomaganiem przy maksymalnie skręconej kierownicy czy w prawo czy w lewo nie ma różnicy blokuje koła i auto w ogóle nie chce jechać ja w gaz a on stoi wystarczy że lekko odpuszczę i jedzie ale jest tak jakby zgrzytanie jak by coś mocno o coś obcierało. Sprawdziłem i same koła o nic nie obcierają na nadkolu jest duzo miejsca. Co to może być ?? Czy ktoś sie z czymś takim juz spotkał ??

Z góry dzięki za pomoc.
ogon1992
Czytacz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 10 lut 2011, o 20:10
Lokalizacja: Gdynia

auto nie chce jechać przy maksymalnie skręconych kołach :<

 

Postprzez michaal » 8 cze 2011, o 18:19

Prawdopodobnie przeguby ci siadają. Bo przy skręconych kołach one przenoszą największe obciążenia i możliwe że u ciebie już kończy się ich trwałość.
michaal
Badacz tematu
 
Posty: 349
Dołączył(a): 21 kwi 2009, o 17:37
Lokalizacja: Mierzyce/Wieluń

Postprzez Bradley » 8 cze 2011, o 20:51

Jesli przy skreconych kolach i ruszaniu strzela/tyrka to przeguby
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez marcinkoz2910 » 9 cze 2011, o 10:16

ogon1992 napisał(a):a on stoi wystarczy że lekko odpuszczę i jedzie ale jest tak jakby zgrzytanie jak by coś mocno o coś obcierało.
zadałeś pytanie


a tu masz odpowiedź

-->
michaal napisał(a):Prawdopodobnie przeguby ci siadają. Bo przy skręconych kołach one przenoszą największe obciążenia i możliwe że u ciebie już kończy się ich trwałość.


-->
Bradley napisał(a):Jesli przy skreconych kolach i ruszaniu strzela/tyrka to przeguby


zalecana szybka naprawa bo jak się wysypią to nigdzie nie pojedziesz
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez ogon1992 » 10 cze 2011, o 17:45

Panowie wiecie co to było nie uwierzycie. Chyba nikt by na to nie wpadł ;P Mechanik założył mi 3 miesiące temu nowe końcówki ale zrobił to na odwrót czyli prawa na lewa i na odwrót. I przy maksymalnym skręcie końcówki obcierały o felgę z jednej i z drugiej strony.
ogon1992
Czytacz
 
Posty: 29
Dołączył(a): 10 lut 2011, o 20:10
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez LukTychy » 11 cze 2011, o 06:43

ogon1992 napisał(a):miesiące temu nowe końcówki ale zrobił to na odwrót czyli prawa na lewa i na odwrót. I przy maksymalnym skręcie końcówki obcierały o felgę z jednej i z drugiej strony.


no to wielkie współczucia że trafiłeś na takiego mechanika... tylko omijać wielkim łukiem... :wstyd: :wstyd: :wstyd: :dobani:
Avatar użytkownika
LukTychy
Members
 
Posty: 1138
Dołączył(a): 25 cze 2010, o 07:02
Lokalizacja: ST

Postprzez Pajdus » 11 cze 2011, o 13:54

jak przeskakuje i jest jak by zębatki skakały to przeguby kup nowe nie dawaj do regeneracji albo używki
Pajdus
Pajdus
Badacz tematu
 
Posty: 323
Dołączył(a): 30 maja 2011, o 18:46
Lokalizacja: wlkp


- - -



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości

cron