bardzo ściąga!

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

bardzo ściąga!

Postprzez memura » 21 mar 2010, o 00:47

Witam
Mam problem z moim golfikiem, otóż gdy puszcze kierownice odrazu sciaga mnie mocno na prawo, a zebym jechal prosto musze miec skrecana kierownice troche, gdyz sciaga mnie, nastepna sprawa to taka, gdy skrecam w lewo to czuje jak mi prawe koło jakby się kładło przechylało czy cos w tym stylu i az czuć ze bierze zewnetrzna czesc opony. czy to moze być walnieta koncówka drązka? narazie nie mam kasy wiec nie jade do mechanika, ale dobrze by byylo wiedziec gdybyscie mogili mi powiedziec co to moze byc. a i jeszcze jedno czasami przy skrecacniu w kolumnie kierowniczej slychac jakies stuki... z gory dzieki za pomoc
pozdraVWiam :)
Memek
Avatar użytkownika
memura
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 4 lut 2010, o 21:37
Lokalizacja: Gryfów Śląski

bardzo ściąga!

 

Postprzez swatu » 21 mar 2010, o 08:47

do wymiany koncówka drążka i przy okazji ustaw sobie zbieznosc koł.Ja u siebie te drazki to juz 3 razy wymienialem :)
Avatar użytkownika
swatu
VIP
 
Posty: 4695
Dołączył(a): 9 wrz 2008, o 16:18
Lokalizacja: TKN Końskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez darkmen21 » 14 maja 2010, o 14:21

Pocieszę Cię od kilku dni mam to samo:
memura napisał(a):i jeszcze jedno czasami przy skrecacniu w kolumnie kierowniczej slychac jakies stuki.
ale na takich większych dziurach i
memura napisał(a):gdy puszcze kierownice odrazu sciaga mnie mocno na prawo
tylko że narazie lajtowo jescze,tez czekam na ostatni :zalamany:

swatu, a może to być sworzeń wachacza??
Avatar użytkownika
darkmen21
Members
 
Posty: 1037
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 11:35
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Rocznik: 1995
Silnik: 1.8
Paliwo: PB
Nadwozie: cabrio

Postprzez e2 » 14 maja 2010, o 14:31

darkmen21 napisał(a):swatu, a może to być sworzeń wachacza??


na sworzniu to bardziej auto "pływa" podczas skręcania i lekkich łuków.
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez swatu » 14 maja 2010, o 14:57

darkmen21 napisał(a):swatu, a może to być sworzeń wachacza??
całkiem mozliwe tez miałem sytuacje ze auto po puszczeniu kierownicy zaczeło dziwnie schodzic w lewo lub prawo,okazało sie ze były to końcówki drażka ,dzieje sie tak po wjechacniu w dziure po której elementy zawieszenia dostaja lekkich luzów.
Avatar użytkownika
swatu
VIP
 
Posty: 4695
Dołączył(a): 9 wrz 2008, o 16:18
Lokalizacja: TKN Końskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Liuxus » 19 maja 2010, o 17:55

u mnie też były jakieś stuki, na przeglądzie diagnosta powiedział, że do wymiany sworzeń, wymieniłem i już było git, także z tymi stukami to może być ten sworzeń
Avatar użytkownika
Liuxus
Czytacz
 
Posty: 46
Dołączył(a): 25 cze 2007, o 17:13
Lokalizacja: Białobrzegi


- - -



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości