Brak wspomagania.

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

Brak wspomagania.

Postprzez pepi » 1 lis 2012, o 00:52

Witam, dziś padło mi wspomaganie tzn. stanął pasek nie kreci się (strasznie piszczy na włączonym silniku oraz po paru sekundach dym z niego idzie) oraz brak jest wspomagania. wcześniej strasznie huczało z pompy i teraz już całkowicie.
Olej jest. Silnik się nie grzeje więc to raczej nie pompa wody.
Dodam że jak się jechało prosto i skręciło lekko w prawo/lewo to czuć było takie puknięcie na kierownicy, nito puknięcie nito przeskok.
Czy to padła pompa wspomagania czy coś jeszcze bardziej skomplikowanego.
Wszystko stało się jednego dnia zaczęła głośno chodzić i wieczorem padła.
Silnik 2.0 2e

Dzięki za odpowiedź.
pepi
Czytacz
 
Posty: 76
Dołączył(a): 6 lip 2012, o 07:18
Lokalizacja: Minsk Mazowiecki

Brak wspomagania.

 

Postprzez paxstor » 1 lis 2012, o 01:37

pepi, no raczej pompa od wspomagania poszła wjedź na kanał zrzuć pasek i zobacz pompę
Avatar użytkownika
paxstor
Members
 
Posty: 752
Dołączył(a): 28 lut 2011, o 21:08
Lokalizacja: Ostrołęka

Postprzez pepi » 1 lis 2012, o 08:33

Jutro ją zobaczę.
Pompy pasują z innych silników ? np. od vento 1.8
pepi
Czytacz
 
Posty: 76
Dołączył(a): 6 lip 2012, o 07:18
Lokalizacja: Minsk Mazowiecki

Postprzez michaal » 1 lis 2012, o 15:35

Większość pomp jest taka sama inne jest tylko ciśnienie wytwarzane w pompie i kołem pasowym ale to jest demontowalne. Nowe pompy masz bez koła pasowego. Jak kupisz pompę o mniejszym ciśnieniu będziesz musiał przyłożyć trochę większą siłę do obracania kierownicą.
michaal
Badacz tematu
 
Posty: 349
Dołączył(a): 21 kwi 2009, o 17:37
Lokalizacja: Mierzyce/Wieluń

Postprzez pepi » 1 lis 2012, o 18:56

W sumie to dobrze jakby trochę ciężej chodziło bo mnie wkurza jak to tak delikatnie chodziło.
Dzięki za odp. Kupie chyba uzywke bo nie mam kasy na nowa.
pepi
Czytacz
 
Posty: 76
Dołączył(a): 6 lip 2012, o 07:18
Lokalizacja: Minsk Mazowiecki

Postprzez michaal » 1 lis 2012, o 19:45

Jak coś masz pompy o cisnieniu 70, 90 i 110 bar. Inforamcja jaka to pompa znajduje się na tylnej ściance pompy. (patrząc od strony rozrządu)
michaal
Badacz tematu
 
Posty: 349
Dołączył(a): 21 kwi 2009, o 17:37
Lokalizacja: Mierzyce/Wieluń


- - -



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości