Brak wspomagania

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

Brak wspomagania

Postprzez hickline » 10 cze 2015, o 23:02

Witam,
Dziś miałem wymieniany rozrząd w samochodzie. Po odebraniu samochodu od mechanika wszystko było ok.
Następnie podczas wyprzedania i przekroczenia około 4,5tyś obrotów poczułem dziwny opór w kierownicy, jakby kompletnie straciła wspomaganie. Za dosłownie 100m kiedy obroty opadły, wszystko było ok. Potem historia się powtórzyła, a za 3 razem już objawy nie minęły i praktycznie nie da się kręcić kierownicą. Jeździ się dużo ciężej niż bez wspomagania.
Pytanie, co to może być?
Próbuję to łączyć z wymianą rozrządu, bo nigdy mi się nic takiego nie zrobiło, a wyszło to praktycznie 5min po odbiorze samochodu.
Pompa, maglownica?

Pozdrawiam :)
hickline
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 24 gru 2013, o 11:35
Lokalizacja: Wyszków

Brak wspomagania

 

Postprzez GolfiarzJR » 11 cze 2015, o 00:24

hickline, sprawdź czy nie ubyło płynu do wspomagania albo czy w ogole go masz :D , po drugie sprawdź na maglowinicy czy nie masz wycieku
Avatar użytkownika
GolfiarzJR
Administrator
 
Posty: 1466
Dołączył(a): 11 maja 2014, o 19:52
Lokalizacja: Świetochłowice
Rocznik: 1984
Silnik: 2.5
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez hickline » 11 cze 2015, o 07:50

Płyn jest i go w ogóle nie ubyło. Maglownica jest delikatnie mokra, ale to baaardzo niewiele.
W ogóle to jest moja druga maglownica. Pierwsza poddała się około rok temu, po prostu się z niej lało. Tę kupiłem za 80zł na olx, czy gdzieś i nie było z nią żadnego problemu do wczoraj.

[ Dodano: 2015-06-11, 15:34 ]
Wszystko już jasne. Padła pompa wspomagania :)
hickline
Czytacz
 
Posty: 28
Dołączył(a): 24 gru 2013, o 11:35
Lokalizacja: Wyszków


- - -



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości