Cieknący olej wspomagania

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

Cieknący olej wspomagania

Postprzez F10 » 28 lut 2013, o 23:13

Witam. Ubywa mi olej od wspomagania, dość powoli, aczkolwiek ubywa.
Byłem na kanale, zobaczyłem, jest świeży olej, nawet raz przy mnie kapnął.
Doszukałem się, że cieknie z pękniętej osłony przekładni kierowniczej (jeżeli tak to się nazywa, taka gumowa harmonijka) po prawej stronie (pasażer).
Czy to może być tego wina? czy wina leży w innym miejscu?
pozdrawiam,
F10
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 14 gru 2012, o 00:19
Lokalizacja: Radomsko

Cieknący olej wspomagania

 

Postprzez Lucek777 » 2 mar 2013, o 01:30

Jeśli w innym miejscu nie widzisz wycieku to tak ale..... , wtedy to magiel do regeneracji lub wymiany , ta guma nie ma uszczelniać maglownicy tylko służy jako osłona przed wodą piaskiem i innymi brudami , aby się nie dostały do maglownicy i zniszczyły uszczelniacze które najprawdopodobniej u ciebie się właśnie kończą .
Mój były goferek
moj-golf/golf-mk3-2-0-16v-abf-by-lucek777-t63414.html
Masz problem z autem , chcesz naprawić lub pospawać ? Napisz lub zadzwoń 501-973-826
Avatar użytkownika
Lucek777
Gaduła
 
Posty: 522
Dołączył(a): 18 paź 2009, o 04:34
Lokalizacja: LODZ
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez aydahoo » 4 mar 2013, o 17:26

Mam taki problem w moim golfie 3 wycieka płyn(olej) od wspomagania za pedałami z wału pośredniego który jest pod osłoną dolnego przegubu krzyżakowego zauważyłem że jest on na dole ścisnięty opaską zaciskową plastik.i to trzyma cały płyn jeżeli jest go za dużo to się wtedy przelewa do środka do kabiny.Czy można go jakoś uszczelnić i jak się do tego zabrać
Pozdrawiam
Dziękuję za rychłą odp... Obrazek
Okiej już wiem że tam znajduję się simering,tylko nie wiem jak to zdemontować(wyciągnąć z otworu maglownicy) i czy to będzie szczelne,latka robią swoje korozja,kamień itd.itp.
aydahoo
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 4 mar 2013, o 17:19
Lokalizacja: ZPolski

Postprzez Lucek777 » 5 mar 2013, o 21:58

Powinieneś wyciągnąć magiel i obejrzeć wszystkie uszczelniacze , co do ilości płynu , to nie oto chodzi tam płynem zalana jest cała a puszcza gdyż jest tam ciśnienie , dlatego jeśli już podjąć się regeneracji to raz a porządnie dlatego lepiej na zewnątrz , wszystko widać czy warto naprawiać czy kupić reg... lub używkę .
Mój były goferek
moj-golf/golf-mk3-2-0-16v-abf-by-lucek777-t63414.html
Masz problem z autem , chcesz naprawić lub pospawać ? Napisz lub zadzwoń 501-973-826
Avatar użytkownika
Lucek777
Gaduła
 
Posty: 522
Dołączył(a): 18 paź 2009, o 04:34
Lokalizacja: LODZ
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez aydahoo » 6 mar 2013, o 19:27

Oki dzięki za odpowiedż spróbuje zrobić to bez wyjmowania znalazłem fotoporadę w weekend powalczę.Pozdrawiam :ok:
aydahoo
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 4 mar 2013, o 17:19
Lokalizacja: ZPolski


- - -



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości