ciezko chodzi Kierownica.

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

ciezko chodzi Kierownica.

Postprzez Jacek Rosiński » 4 gru 2011, o 17:31

co moze byc najbardziej prawdopodobnym powodem ciezko krecacej sie kierownicy?? kierownica nie odbija po skreceniuj. MA ktos moze wiedze? da sie to poprawic domowym sposobem?? z naprawami daje sobie rade wiec jakby ktos mial dobry pomysl bede niezmiernie wdzieczny...
jac
Jacek Rosiński
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 21 lis 2010, o 20:05
Lokalizacja: Izbica

ciezko chodzi Kierownica.

 

Postprzez Diego » 4 gru 2011, o 17:45

a jesli krecisz kierą to słyszysz wycie lub cos w tym stylu??

[ Dodano: 2011-12-04, 16:48 ]
albo pompa albo maglownica. a miałes ostatnio moze krecone sruba do tzw niby regulacji luzu na przekładni kierowniczej?? tzn do niwelowania luzów? i jeszcze jedno czy mozesz miec przestawiona zbierznosc i katy zawieszenia?? :-)
Diego
Czytacz
 
Posty: 111
Dołączył(a): 3 lis 2009, o 23:51
Lokalizacja: Małopolska

Postprzez Jacek Rosiński » 4 gru 2011, o 17:54

zbiezność byla robiona jak wymienialem amory drazki itd. katy wszystko jest ok. nie sciaga. tylko tak sie jedzie jakby ta kiera byla w betonie... ciezko ja nawet ruszyc... jaby gdzies cos ja trzymalo od poczatku. moze krzyzak ???????
jac
Jacek Rosiński
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 21 lis 2010, o 20:05
Lokalizacja: Izbica

Postprzez nitek » 4 gru 2011, o 20:30

mi sie wydaje ze pompa nie daje dobrego cisnienia na uklad wiec nie bedzie dobrego wspomagania ja u siebie mam wlasnie do wymiany pompe bo opilki mam w ukladzie
KONSERWACJA PODWOZIA ,SPAWANIE UKŁADÓW WYDECHOWYCH 691-123-441
Avatar użytkownika
nitek
Czytacz
 
Posty: 93
Dołączył(a): 22 mar 2009, o 18:04
Lokalizacja: Legnica

Postprzez Jacek Rosiński » 4 gru 2011, o 20:54

mozliwe jest to ze pompa juz jest popsuta od dłuzszego czasu tzn 1,5 roku ?
jac
Jacek Rosiński
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 21 lis 2010, o 20:05
Lokalizacja: Izbica

Postprzez Diego » 4 gru 2011, o 21:28

mysle ze możliwe. ja np jezdze z wyjącą juz ze 2,5roku i tez mi cięzej od pozostałych chodzi no ale chodzi :-) z tym ze nie ma reguły mogła sie np ostatnio lekko przytrzeć albo jakis zaworek w niej zaciąć
Diego
Czytacz
 
Posty: 111
Dołączył(a): 3 lis 2009, o 23:51
Lokalizacja: Małopolska

Postprzez darkmen21 » 5 gru 2011, o 15:17

Jacek Rosiński, ale wyje ci ta pompa??bo jesli nie to bym stawiał na maglownicę jednak
Avatar użytkownika
darkmen21
Members
 
Posty: 1037
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 11:35
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Rocznik: 1995
Silnik: 1.8
Paliwo: PB
Nadwozie: cabrio

Postprzez arthorius » 5 gru 2011, o 19:00

Początkowo wymieniłbym płyn, gdyż chłonie wodę jak hamulcowy. Potem dalsza diagnoza dotycząca maglownicy lub pompy.
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
arthorius
Badacz tematu
 
Posty: 311
Dołączył(a): 7 lip 2011, o 11:51
Lokalizacja: Centrum

Postprzez darkmen21 » 6 gru 2011, o 08:54

arthorius napisał(a):Początkowo wymieniłbym płyn, gdyż chłonie wodę jak hamulcowy. Potem dalsza diagnoza dotycząca maglownicy lub pompy.

Początkowo niech powie czy pompa wogole wyje, w mojej czwórce pompa na zagrzanym aucie wyła i wymiana płynu G. dała, tylko płyn mnie kosztował bo kupowąłem w ASO
Avatar użytkownika
darkmen21
Members
 
Posty: 1037
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 11:35
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Rocznik: 1995
Silnik: 1.8
Paliwo: PB
Nadwozie: cabrio

Postprzez Bonix » 6 gru 2011, o 23:58

Koledzy u mnie właśnie też ciężko chodzi kierownica, przy skręcaniu nic nie szumi, Zauważyłem że po skręcie w dowolną stronę, kierownica się nie prostuje. Tak chyba nie powinno być ?
Avatar użytkownika
Bonix
Badacz tematu
 
Posty: 342
Dołączył(a): 9 mar 2008, o 21:33
Lokalizacja: N.D.M

Postprzez darkmen21 » 7 gru 2011, o 11:18

powinna odbijać, a chodzi ci tak samo cięzko jak bez zapalone silnika??sprawdz jak chodzi na zapalonym i na zgaszonym
Avatar użytkownika
darkmen21
Members
 
Posty: 1037
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 11:35
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Rocznik: 1995
Silnik: 1.8
Paliwo: PB
Nadwozie: cabrio

Postprzez Bonix » 7 gru 2011, o 14:42

Na zgaszonym kręci się gorzej niż na zapalonym.
Avatar użytkownika
Bonix
Badacz tematu
 
Posty: 342
Dołączył(a): 9 mar 2008, o 21:33
Lokalizacja: N.D.M

Następna strona

- - - Univar



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości