co moze byc najbardziej prawdopodobnym powodem ciezko krecacej sie kierownicy?? kierownica nie odbija po skreceniuj. MA ktos moze wiedze? da sie to poprawic domowym sposobem?? z naprawami daje sobie rade wiec jakby ktos mial dobry pomysl bede niezmiernie wdzieczny...
a jesli krecisz kierą to słyszysz wycie lub cos w tym stylu??
[ Dodano: 2011-12-04, 16:48 ] albo pompa albo maglownica. a miałes ostatnio moze krecone sruba do tzw niby regulacji luzu na przekładni kierowniczej?? tzn do niwelowania luzów? i jeszcze jedno czy mozesz miec przestawiona zbierznosc i katy zawieszenia??
zbiezność byla robiona jak wymienialem amory drazki itd. katy wszystko jest ok. nie sciaga. tylko tak sie jedzie jakby ta kiera byla w betonie... ciezko ja nawet ruszyc... jaby gdzies cos ja trzymalo od poczatku. moze krzyzak ?????
mi sie wydaje ze pompa nie daje dobrego cisnienia na uklad wiec nie bedzie dobrego wspomagania ja u siebie mam wlasnie do wymiany pompe bo opilki mam w ukladzie
mysle ze możliwe. ja np jezdze z wyjącą juz ze 2,5roku i tez mi cięzej od pozostałych chodzi no ale chodzi z tym ze nie ma reguły mogła sie np ostatnio lekko przytrzeć albo jakis zaworek w niej zaciąć
arthorius napisał(a):Początkowo wymieniłbym płyn, gdyż chłonie wodę jak hamulcowy. Potem dalsza diagnoza dotycząca maglownicy lub pompy.
Początkowo niech powie czy pompa wogole wyje, w mojej czwórce pompa na zagrzanym aucie wyła i wymiana płynu G. dała, tylko płyn mnie kosztował bo kupowąłem w ASO
Koledzy u mnie właśnie też ciężko chodzi kierownica, przy skręcaniu nic nie szumi, Zauważyłem że po skręcie w dowolną stronę, kierownica się nie prostuje. Tak chyba nie powinno być ?