Ciężko kręcić kierownicą.

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

Ciężko kręcić kierownicą.

Postprzez Rzemo » 5 paź 2015, o 10:29

Witam.

Otóż od jakiegoś czasu mam problem, tj. no kręci się kierownicą prawie jak w polonezie. Nie jest to bóg wie jak ciężko, no ale chyba lżej powinno chodzić.

Płyn od wspomagania wymieniałem, pasek naciągałem.. Dalej kupa. Przy maxymalnym skręcie (w opór) słychać jęczenie. Podejrzewam, że albo pompa nie daje odpowiedniego ciśnienia na układ albo.. no nie wiem :D.
Avatar użytkownika
Rzemo
Czytacz
 
Posty: 64
Dołączył(a): 20 gru 2012, o 09:56
Lokalizacja: Rzeszów woj. Podkarpackie
Rocznik: 1992
Silnik: 1.8 AAM
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Ciężko kręcić kierownicą.

 

Re: Ciężko kręcić kierownicą.

Postprzez VolDan » 5 paź 2015, o 22:25

układ odpowietrzyłeś ?
Gaz mam w podłodze, nie w bagażniku
VolDan
Moderator Globalny
 
Posty: 680
Dołączył(a): 7 wrz 2014, o 15:22
Lokalizacja: Wrocław
Rocznik: 92
Silnik: ABD POWER
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Re: Ciężko kręcić kierownicą.

Postprzez Rzemo » 6 paź 2015, o 10:13

Jasne, i bez żadnych plusowych rezultatów :-P .
Avatar użytkownika
Rzemo
Czytacz
 
Posty: 64
Dołączył(a): 20 gru 2012, o 09:56
Lokalizacja: Rzeszów woj. Podkarpackie
Rocznik: 1992
Silnik: 1.8 AAM
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Re: Ciężko kręcić kierownicą.

Postprzez Opik » 6 paź 2015, o 14:11

jak wkręcisz go trochę na obroty (powiedzmy te 2 tys) to jest lżej?
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Re: Ciężko kręcić kierownicą.

Postprzez Paweu » 6 paź 2015, o 17:06

Może być że pompa już nie wyrabia. A wymiana płynu tylko ją dobiła.
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Re: Ciężko kręcić kierownicą.

Postprzez Rzemo » 7 paź 2015, o 11:41

Opik napisał(a):jak wkręcisz go trochę na obroty (powiedzmy te 2 tys) to jest lżej?


Ja wiem ?. Nie widzę różnicy pomiędzy, wkręcaniem z obrotów, a na jałowym.

Paweu napisał(a):Może być że pompa już nie wyrabia. A wymiana płynu tylko ją dobiła.


Czyli moje sugestie co do pompy się raczej są trafne. No nic, spróbuję gdzieś dorwać, przełożyć, zobaczymy.
Avatar użytkownika
Rzemo
Czytacz
 
Posty: 64
Dołączył(a): 20 gru 2012, o 09:56
Lokalizacja: Rzeszów woj. Podkarpackie
Rocznik: 1992
Silnik: 1.8 AAM
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Re: Ciężko kręcić kierownicą.

Postprzez Radi » 9 paź 2015, o 12:06

Też obstawiam pompę
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2836
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Re: Ciężko kręcić kierownicą.

Postprzez fernardo » 2 lut 2016, o 14:40

Według mnie pompa już kończy swój żywot niestety... Nawet masz tu o tym piszą http://autoprzekladnie.pl/jak-zadbac-o- ... erowniczy/ i nawet jeszcze więcej rzeczy może być od stara w golfie :-) Koszt pompy w sumie nieduży - 100-150zł to nie jest źle :-)
fernardo
Czytacz
 
Posty: 54
Dołączył(a): 25 paź 2013, o 12:42
Lokalizacja: Szczecin


- - - Kafarowanie - www.uslugikafarem.pl



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości