cos nie tak

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

cos nie tak

Postprzez Diego » 23 lis 2009, o 18:40

Witam Wszystkich. mam taki problem i nie wiem co robic... otóz zmienialem przegub w samochodzie i pojechalem ustawic zbierznosc. przed ustawianiem bylo wszystko wporzadku a po ustawieniu okazało sie ze mam mniejszy skret kół w lewa strone. w prawa strone obrotów kierownicy mam 1.5 a w lewa 1 obrot. przedtem tak nie mialem;/ nie wiem co mam robic prosze o rade...
Diego
Czytacz
 
Posty: 111
Dołączył(a): 3 lis 2009, o 23:51
Lokalizacja: Małopolska

cos nie tak

 

Postprzez Golfik1986 » 23 lis 2009, o 18:42

ale z tego co wiem do wymiany przegubu nie potrzebna jest zbieznosc. jak juz na glowce idzie przestawic
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Diego » 23 lis 2009, o 18:45

tak wyszlo ze odkrecic musiałem mocowanie amortyzatora, te 2 sruby na dole, no a tam przestawia sie pozniej katy i wogole wiec pojechalem ustawic
Diego
Czytacz
 
Posty: 111
Dołączył(a): 3 lis 2009, o 23:51
Lokalizacja: Małopolska

Postprzez Golfik1986 » 23 lis 2009, o 18:51

aha czaje ale po co ci to bylo wymieniales zew przegub??? bys musial zdjac poduszke o ile takowa masz i przestawic na zabkach sobie o jeden czy o pol ale z tego co sie orientuje takie cos powinien ci zrobic diagnosta. ja bym pojechal z tym do niego zeby poprawial maja specjalne lapki na pedaly zeby kiera byla na wprost
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Diego » 23 lis 2009, o 18:51

Czy myślicie ze cos za bardzo koles przykrecił przy ustawianiu?? za bardzo wkrecił drażek albo gałke drażka???
Diego
Czytacz
 
Posty: 111
Dołączył(a): 3 lis 2009, o 23:51
Lokalizacja: Małopolska

Postprzez Golfik1986 » 23 lis 2009, o 18:54

jedz na poprawke i powiedz co jest na rzeczy niech ci ustawi kiere na prosto i final do jego obowiazku to nalezy
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Diego » 23 lis 2009, o 18:55

zmieniałem zewnetrzny bo przy skrecie strzelał. własnie kierownice mam prosto jak mam koła na wprost to kierownica tez jest dobrze. tylko po prostu w prawo krece i do konca moge a w lewo cos blokuje wczesniej

[ Dodano: 2009-11-23, 17:56 ]
byłem dzisiaj na poprawce i koles powiedzial ze nie mozliwe i nie wie czym to jest. a przed ustawianiem mialem normalnie w prawo do konca i w lewo do konca tyle samo skretu... :-(

[ Dodano: 2009-11-23, 17:59 ]
mi sie wydaje ze cos za bardzo pokrecił przy ustawianiu... czy jest to mozliwe?? prosze o porady

[ Dodano: 2009-11-23, 18:09 ]
dodam jeszcze ze odkreciłem drazek tam gdzie gałka ma mocowanie do zwrotnicy i zostawilem odkrecone i luzne zeby sprawdzic. i dalej to samo kracac juz samym drazkiem, gałka, tez sie blokuje konczy sie skret w tym samym miejscu jak skrecam w prawo... wiec to nie jest napewno czyms w zwrotnicy w przegubie itd tylko w ukl kierowniczym :-(

[ Dodano: 2009-11-23, 18:31 ]
to tez nie bedzie pompa wspomagania bo podnosilem przednie kola i krecile bez wlaczonego silnika bez uzycia wspomagania i tak samo w jednym miejscu sie zatrzymuje i nie da rady dalej kercic. czekam na porady :-(

[ Dodano: 2009-11-25, 16:42 ]
KOniec tematu.zrobione. przekladnia dobra a diagnostycy partacze.oddali mi kase bo nie wiedzieli co i jak i twierdzili ze tak mialem.wiec zazadalem zwrotu kasy i pojechalem gdzie indziej i jest ok wszystko gra :-D
Diego
Czytacz
 
Posty: 111
Dołączył(a): 3 lis 2009, o 23:51
Lokalizacja: Małopolska

Postprzez terms » 17 gru 2009, o 14:39

Witam
Zaopserwowałem u siebie że jak kręce w lewo kierownicą do końca ile się da wszystko pod maską zaczyna się telepać poczym wten sposób udaje mi się zgasić auto nie wiem co to za fenomen i czy to normalne dodam że to wszystko podczas stania w miejscu bo nie miałem potrzeby w ruchu tego robić no chyba że na śniegu przy maksymalnym skręcie to też zgaśnie jakby coś go blokowało .Czasami podczas zakrętu zjezdając z góry na 3 biegu i wciśniętym sprzęgle chcąc zredukować gaśnie i wyłancza wspomaganie przy większych prędkościach niechciałbym tego zaliczyć . Dodam jeszcze że wspomaganiem to bym tego nie nazwał w porównaniu do innych aut które dosiadałem .
terms
Badacz tematu
 
Posty: 167
Dołączył(a): 11 lis 2009, o 14:15
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez SotoM » 17 gru 2009, o 16:28

moze pompa wspomagania staje i zatrzymuje silnik. a ze dobrze jest napiety pasek to tak sie dzieje... prawdo podobnnie uszkodzony jest zawór w pompie wspomagania.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez terms » 17 gru 2009, o 18:41

SotoM napisał(a):moze pompa wspomagania staje i zatrzymuje silnik. a ze dobrze jest napiety pasek to tak sie dzieje... prawdo podobnnie uszkodzony jest zawór w pompie wspomagania.


Da się jakoś zaopserwować kiedy ona staje kiedy jest ok?Czy potrzebna jest wymiana całej pompy ? Za jakiś czas mam rozrząd do zrobienia czy te części współpracują ze sobą ?
terms
Badacz tematu
 
Posty: 167
Dołączył(a): 11 lis 2009, o 14:15
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez pablomed » 19 gru 2009, o 23:35

terms, pompa nie jest winna, winne jest sterowanie silnikiem. Ta sama przyczyna co ci gaśnie na luzie. Chodzi o to że silnik nie może pokonać zwiększonego oporu który zawsze daje pompa jak działa szczególnie na końcu skrętu.
Układ sterujący obrotami czyli silnik krokowy powinien sobie z tym poradzić a u ciebie szwankuje. Auto pod Vag, coś będzie z przepustnicą, TPSem albo silnikiem krokowym.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez terms » 26 gru 2009, o 20:06

pablomed, umnie jest filtr powietrza nad przepustnicą i czasami widze ze jest mokry lekko nie tyle co sam filtr a obudowa
terms
Badacz tematu
 
Posty: 167
Dołączył(a): 11 lis 2009, o 14:15
Lokalizacja: Wrocław

Następna strona

- - -



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości