przez SotoM » 15 cze 2008, o 23:58
pojedż gdzies na warsztat gdzie maja szarpaki , na sprawdzenie zawieszenia. bo z geometria jest taki myk - wiadomo każdy chce zarobic i zrobia ci tą geometrie mimo wszystko czy cos jest rozwalone. poprostu zrobia i mają w d... jak jest cos w zawieszeniu wysypane to nie ma sensu robic geo. bo zmieniaja sie parametry. załoze sie ze na bank masz cos wywalone i podejżewam ze albo tuleje wahacza , sworzen lub koncówke drozka. nawet jak masz wywalone górne mocowania amortyzatorów to juzmjest lipaprzy GEO. górne mocowania sam mozesz sobie sprawdzic. na lewarku podnieś jedną str auta i złap od spodu za opone i dzwignij w góre - jesli bedzie wywalone mocowanie to bedziesz widział po tym ze swobodnie uniesiesz załe zawieszenie z kołem do góry i nagle poczyjesz opór wtedy na bank łozyska i gorne gómy sa do wymiany. a jak ci robili geo to ustawiali kąt pochylenia koła?? czy tylko zbierzność?? bo mogli geometrię spierdzielic ci tym ze najpierw ustawili zbierzność a dopiero potem kąt pochylenia koła i bedzie lipa. najpierw ustawia sie kąt a potem zbierzność. a druga sprawa jesli ta geometria trwała 20min to jest to spierdzielone. minimalny czas ustawiania geo to jest 30minut przy naprawde idealnych ustawieniach.