Drżenie kierownicy

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

Drżenie kierownicy

Postprzez paxstor » 22 wrz 2012, o 19:26

Mam taki problem, a mianowicie drży mi kierownica, myślałem może koła?? przekładałem i nic dalej to samo, zmieniałem przeguby wewnętrzne bo i taka propozycja padła i nie powiem jest lepiej, ale dalej czuć, dziwna sprawa jest trochę z tym że, nieraz drży a nieraz nie... do 90km/h jest bajki powyżej się zaczyna i od 130km/h znowu jest mniej (prawie wcale ale jest), na nierównej drodze też mniej czuć a nawet wcale, i tak myślę że, może to przeguby zewnętrzne?? co prawda nie terkocze na skręconych, już sam nie wiem
Avatar użytkownika
paxstor
Members
 
Posty: 752
Dołączył(a): 28 lut 2011, o 21:08
Lokalizacja: Ostrołęka

Drżenie kierownicy

 

Postprzez Lukas87r » 22 wrz 2012, o 19:47

Witam,czy felgi pasują idealnie(średnicą) na piastę?
Lukas87r
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 19 sie 2012, o 15:20
Lokalizacja: Ostrołęka

Postprzez pietrasiak2 » 22 wrz 2012, o 20:13

1 . Koła masz wyważone tak jak bóg przykazał ,sprawdzałeś stan bieżnika na obwodzie opony może wzmocnienie już puszczać? Bo , przekładanie to pomaga zdiagnozować nie róne profile przy np ściąganiu auta.
Następna rzecz jaka też może powodować bicie to wina półosi mogła dostać strzała i też będzie taki efekt.
Proponuję podjechać i sprawdzić na początku wyważenie kół i stan bieżnika :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez paxstor » 23 wrz 2012, o 10:55

Lukas87r, felgi mam oryginalne VW przynajmniej z przodu
pietrasiak2, opony wydają mi się ok, ale wrzucę je jeszcze na wyważarkę, najdziwniejsze jest to że, nieraz czuć mniej te drżenie, czyli jak by coś się tam zmieniało a druga sprawa mam jeszcze inny problem, nie wiem czy może być powiązany ale napisze, jak jadę np po drodze z kamienia to na kierownicy czuć jakby luz, taki jak by to nazwać "metal o metal" końcówki końcówki i inne zmieniałem i nic
Avatar użytkownika
paxstor
Members
 
Posty: 752
Dołączył(a): 28 lut 2011, o 21:08
Lokalizacja: Ostrołęka

Postprzez pietrasiak2 » 23 wrz 2012, o 12:33

Może być tylna tuleja wachacza przedniego walnięta lub słabo dokręcona śryba, często "stają" przy dokręcaniu człowiek myśli że to opór a tu puka i jest luz zaraz po wymianie :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez krzysiogol » 23 wrz 2012, o 12:57

Krzywa felga lub tarcza. Juz przerabiałem ten temat u siebie:)
krzysiogol
Czytacz
 
Posty: 108
Dołączył(a): 20 wrz 2012, o 20:51
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Lukas87r » 23 wrz 2012, o 14:41

a jak jest podczas hamowania,czy drżenie nasila się?
Lukas87r
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 19 sie 2012, o 15:20
Lokalizacja: Ostrołęka

Postprzez paxstor » 23 wrz 2012, o 17:37

krzysiogol, tarcze dopiero co założyłem
Lukas87r, podczas hamowania nic nie drży.
pietrasiak2, sprawdzę te gumy wahacza a jak nie będę patrzył dalej :-)
Avatar użytkownika
paxstor
Members
 
Posty: 752
Dołączył(a): 28 lut 2011, o 21:08
Lokalizacja: Ostrołęka

Postprzez Biały1471 » 15 mar 2013, o 14:08

witam podłącze sie mam podobny problem tylko ze u mnie podczas hamowania z 100 czuć drgania na pedale hamulca i kierownica lata i mam tez tak ze jak dodam gazu auto wchodzi na obroty to drżenie sie zmiesza a jak na obrotach to drży i czasami tak a czasami nie
Avatar użytkownika
Biały1471
Badacz tematu
 
Posty: 161
Dołączył(a): 10 kwi 2011, o 16:05
Lokalizacja: VW GRUP Pruszcz Gdanski

Postprzez palio » 15 mar 2013, o 14:14

Ja sprawdziłbym tarcze czy są proste. Być może się pokrzywiły.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Biały1471 » 15 mar 2013, o 15:04

tarcze miałem robione 5 mis temu mogły by sie pokrzywić już ?
Avatar użytkownika
Biały1471
Badacz tematu
 
Posty: 161
Dołączył(a): 10 kwi 2011, o 16:05
Lokalizacja: VW GRUP Pruszcz Gdanski

Postprzez palio » 15 mar 2013, o 15:09

Jeżeli tarcze były rozgrzane a następnie wjechałeś w kałużę nie zwalniając to mogły się pokrzywić.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

cron