Dziwny dzięk przy skręcaniu-Filmy

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

Dziwny dzięk przy skręcaniu-Filmy

Postprzez golfptb » 8 wrz 2013, o 20:15

A więc tak przeszukałem forum i przeczytałem wiele ale z takim czymś się nie spotkałem.
Chodzi o straszne piski dochodzące jakby z układu kierowniczego.Mogę dodać że podczas jazdy słychać stukanie, choć nie zawsze- tak jakby maglownica lub wew. przegub.Mogę dodać że wymieniłem ostatnio płyn do wspomagania na zielony febi, i nic to nie dało, a płynu nie ubywa. Piszczy to zazwyczaj gdy skręca się w lewo, a najgorzej gdy dam opór w prawo a potem w lewo.

Dodaje filmiki do wglądu bo już nie wiem co mam o tym myśleć :-/

http://w103.wrzuta.pl/film/3ouX2qXtqp3/ ... 0130907006
Avatar użytkownika
golfptb
Czytacz
 
Posty: 61
Dołączył(a): 15 mar 2012, o 20:07
Lokalizacja: EPI

Dziwny dzięk przy skręcaniu-Filmy

 

Postprzez palio » 8 wrz 2013, o 20:20

Wydaje mi się, że przeguby zewnętrzne do wymiany. Możliwe, że pompa wspomagania siada.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez golfptb » 8 wrz 2013, o 20:44

No nie wiem , ale to raczej nie są przeguby bo nie jest to słychać w czasie jazdy :-)
Avatar użytkownika
golfptb
Czytacz
 
Posty: 61
Dołączył(a): 15 mar 2012, o 20:07
Lokalizacja: EPI

Postprzez palio » 8 wrz 2013, o 20:47

Z tego co wiem to przeguby zewnętrzne strzelają podczas skręcania.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez golfptb » 8 wrz 2013, o 21:13

no tak ale to jest słychać tylko w miejscu, gdy się kręci kierą głównie w lewo. W czasie jazdy spokój. Stawiałem na maglownicę, ale wolał bym żeby to było coś innego. Wiem że muszę wymienić końcówkę drążka ale nie chce mi się wierzyć że to ona. Z tego co wiem to przeguby trzeszczą przy skręcaniu ale tu takiego dzwięku nie ma. Chodzi głównie o ten dzwięk jakby tarła guma o gumę
Avatar użytkownika
golfptb
Czytacz
 
Posty: 61
Dołączył(a): 15 mar 2012, o 20:07
Lokalizacja: EPI

Postprzez saszelqq » 8 wrz 2013, o 21:52

Ale coś Ci obroty rosną jak kręcisz kierą :szok: Pierwszy raz z czymś takim się spotykam :niepewny:
Avatar użytkownika
saszelqq
Members
 
Posty: 2458
Dołączył(a): 28 lut 2012, o 00:09
Lokalizacja: Białystok
Rocznik: 1981
Silnik: 1.1 GG
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez golfptb » 8 wrz 2013, o 22:20

obroty to ja sam zwiększałem specjalnie żeby sprawdzić czy przestanie to słychać ale to nic nie daje, a wspoma może troszeczkę lepiej chodzi :-)

Tu koleś miał podobnie, dopiero teraz to znalazłem. Mówią że to sworznie wahacza
http://www.youtube.com/watch?v=tGzB0OCdZdQ
Avatar użytkownika
golfptb
Czytacz
 
Posty: 61
Dołączył(a): 15 mar 2012, o 20:07
Lokalizacja: EPI

Postprzez hellaflush » 8 wrz 2013, o 23:01

Łożyska amorów to sprawdzenia i sworznie też takie dźwięki wydają. Z tymi sworzniami to bym uważał bo jak pójdzie w czasie jazdy to może być niebezpiecznie :)
Avatar użytkownika
hellaflush
Gaduła
 
Posty: 802
Dołączył(a): 10 maja 2012, o 17:02
Lokalizacja: 71

Postprzez kapitan_bomba » 16 paź 2013, o 10:54

golfptb, i co Ci tam wyszło z tymi dzwiękami? bo u mnie po wymianie magla tak samo sie dzieje... i nie wiem za co sie brac ;) a nie ukrywam ze mnie to wkurza :P

[ Dodano: 2013-10-18, 20:19 ]
chyba nikt nie ogarnia tamatu :P
Avatar użytkownika
kapitan_bomba
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 11 wrz 2013, o 11:32
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez hellaflush » 2 lis 2013, o 21:35

Najczęstsze przyczyny takich dźwięków:

-sworznie
-końcówki drążków kierowniczych
-łożyska amorów
Avatar użytkownika
hellaflush
Gaduła
 
Posty: 802
Dołączył(a): 10 maja 2012, o 17:02
Lokalizacja: 71

Postprzez Julka18GT » 1 kwi 2014, o 23:10

Witam, potrzebuję pomocy. W położeniu kierownicy maxymalnym w lewo słychać tarcie, dość głośne, metal o metal. Co to może być? i przede wszystkim co w takim wypadku wymieniać? Dodam że jestem po regeneracji maglownicy i wymianie pompy wspomagania
Jula w golfie
Julka18GT
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 19 sie 2013, o 14:21
Lokalizacja: Zielonka

Postprzez pietrasiak2 » 3 kwi 2014, o 06:53

Julka18GT napisał(a):Witam, potrzebuję pomocy. W położeniu kierownicy maxymalnym w lewo słychać tarcie, dość głośne, metal o metal. Co to może być? i przede wszystkim co w takim wypadku wymieniać? Dodam że jestem po regeneracji maglownicy i wymianie pompy wspomagania

Sprawdź mocowanie pompy wspomagania i może układ jest nie odpowietrzony? :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Następna strona

- - -



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości