Falujaca kierownica

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

Falujaca kierownica

Postprzez Diego » 2 gru 2009, o 00:41

Witam. co może być przyczyna Falującej kierownicy??? tzn zbierznosc i katy ustawione niedawno a pomimo tego kierownica faluje, nie drga nie trzepie tylko lekko faluje,przesuwa sie w lewo i w prawo ruchami falującymi. Licze na pomoc ;-)
Diego
Czytacz
 
Posty: 111
Dołączył(a): 3 lis 2009, o 23:51
Lokalizacja: Małopolska

Falujaca kierownica

 

Postprzez Rafit » 2 gru 2009, o 09:56

Luzy na przekładni?
Avatar użytkownika
Rafit
Badacz tematu
 
Posty: 257
Dołączył(a): 2 mar 2008, o 20:33
Lokalizacja: GDA

Postprzez strzeliniasty » 2 gru 2009, o 12:32

struktura opony na powierzchni bierznika zostala naruszona czyli po polsku na bierzniku mozesz miec balowa. zmien kola z przodu na tyl a tyl na przod wtedy zobaczysz czy falowania nie zniknely
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Postprzez Procent » 2 gru 2009, o 12:33

Zobacz sobie śruby czy są dokręcone to po pierwsze. Ja np też tak miałem jak miałem za duży otwór centrujący w alu. Kupiłem pierścienie centrujące i problem już się nie pojawił
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Rafit » 2 gru 2009, o 16:22

W tych wypadkach co mówicie to by kolega miał drgania, a nie falowanie :-P
Avatar użytkownika
Rafit
Badacz tematu
 
Posty: 257
Dołączył(a): 2 mar 2008, o 20:33
Lokalizacja: GDA

Postprzez Procent » 3 gru 2009, o 12:51

No ja miałem falowanie. A na dziurach to mi kierę z rąk chciało wyrwać
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Diego » 3 gru 2009, o 17:52

Ma ktoś jeszcze jakies pomysły??????????????? prosze pisac :-(
Diego
Czytacz
 
Posty: 111
Dołączył(a): 3 lis 2009, o 23:51
Lokalizacja: Małopolska

Postprzez Golfik1986 » 3 gru 2009, o 21:08

Procent, jak sobie z tym poradziles mam ten sam problem na dziurach wyrywa mi kiere normalnie z rak a magiel jest chyba dobry nie cieknie plynu nie ubywa
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Procent » 5 gru 2009, o 11:57

Tak jak pisałem miałem za duży otwór centrujący w alu. 63.3 chyba. Kupiłem pierścienie centrujące na 57,1 i już było ekstra. Po prostu alufelga wisiała na samych śrubach i wszystkie dołki itd szły na koło. A wtedy miałem profil 50 to dawało o sobie znać. Jeżeli masz alu czy felgi z dobrym otworem to nie mam pojęcia co to może być, ale radzę sprawdzić tą maglownicę jeżeli nie jesteś pewien czy jest ok. od amorów też dużo zależy. Jeżeli któryś był wymieniany a nie parami (bo tak powinno się wymieniać) również daje dużo do komfortu jazdy. Ale najpierw poleciłbym zobaczyć na otworach. Koszt pierścieni to 30 zł komplet
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Diego » 9 gru 2009, o 21:21

amortyzatory cały komplet byz zmieniany i niedawno sprawdzalem na wydruku maja po 80% wiec chyba odpadaja. została ta maglownica ale zacząć ja sprawdzac to kupa roboty a pozatym nie wiem jak to zrobic :looka: jakies porady :?:
Diego
Czytacz
 
Posty: 111
Dołączył(a): 3 lis 2009, o 23:51
Lokalizacja: Małopolska

Postprzez Golfik1986 » 9 gru 2009, o 22:10

to jush wyzsza jazda i wyzsza kasa szukaj fachowca co regeneruje koszt bynajmniej u mnie w granicach 7 stowek
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez pablomed » 10 gru 2009, o 00:57

Diego, jeśli falowanie narasta wraz z szybkością, czyli jeden obrót koła = jedno wachnięcie kiery to masz ewidentnie krzywe koła, a czy felgi, czy opony to już łatwo dojdziesz u oponiarza na wyważarce, albo tylko obracając podniesionym kołem i patrząc jak chodzi. Mogą być jeszcze piasty nierówne od korozji, krzywo tarcza przykręcona z powodu brudu pod nią ale to już rzadziej
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie


- - -



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 6 gości