Golf 3 1,9 TD opadające prawe przednie koło

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

Golf 3 1,9 TD opadające prawe przednie koło

Postprzez wroclawianin » 10 wrz 2014, o 12:14

Witam, jestem tutaj nowym użytkownikiem forum.
Mam problem z opadającym przednim prawym kołem. Gdy podniosę auto lewarkiem, postawię je na podstawce, zdejmę koło, wahacz opada tak, że nie mogę potem założyć z powrotem koła. Muszę wtedy podnieść lewarkiem wahacz, żeby koło luźno wlazło na swoje miejsce(tj. między ziemią a tarczą). Podejrzewam, że może być to wina tulei zaznaczonej na czerwono.
http://img265.imagevenue.com/img.php?im ... _148lo.jpg
Jeśli dobrze to zdiagnozowałem, to jak powinienem się za to zabrać.
Druga sprawa to piszczący pasek wieloklinowy. Jest maksymalnie naciągnięty, lecz gdy jest zimny silnik,(pasek) dźwięk jest bardzo brutalny dla ucha. Gdy silnik chwilę pochodzi, pasek się nagrzewa i piszczenie ustaję, co może być tego przyczyną?
wroclawianin
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 10 wrz 2014, o 12:07
Lokalizacja: Wrocław

Golf 3 1,9 TD opadające prawe przednie koło

 

Postprzez KrOlikkk » 10 wrz 2014, o 20:53

opada ci wahacz z cala zwrotnica ? a co sie dzieje z amorem masz na gorze amora od strony komory silnika metalowy talerzyk ? chodiz o to http://obrazki.elektroda.pl/8478385400_1348597261.jpg
Avatar użytkownika
KrOlikkk
Badacz tematu
 
Posty: 230
Dołączył(a): 20 maja 2013, o 11:19
Lokalizacja: Felinów

Postprzez wroclawianin » 11 wrz 2014, o 20:07

Zwrotnica opada, amortyzator jest ok. Talerzyk na swoim miejscu.
wroclawianin
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 10 wrz 2014, o 12:07
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez MiroGti » 12 wrz 2014, o 07:21

wroclawianin napisał(a):Zwrotnica opada, amortyzator jest ok. Talerzyk na swoim miejscu.

a stabilizator masz? czy urwany ? i gumy na wahaczu powinny trzymać też jak są nie pourywane ,bo dokręca się je jak auto jest opuszczone na koła ,ale stawiam na łącznik stabilizatora lub jego brak ;-)
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Pozor » 12 wrz 2014, o 07:23

tuleje pewnie są już wyrwane ,mi od tego koła popuszczało i kąty zawieszenia się przestawiały , a co do paska to zobacz czy koło pasowe ci nie bije na boki , jeżeli tak to czop wału do szilfu
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez wroclawianin » 12 wrz 2014, o 19:56

Stabilizatora nie mam po jednej jak i po drugiej stronie. Z tego co wiem ten wariant samochodu takowych nie posiadał.
W poniedziałek jadę do znajomego mechanika, żeby rzucił fachowym okiem. Na pewno napiszę co było przyczyną, może komuś się przyda na przyszłość.

Piszczenie paska ustało po wymianie, koła pasowego alternatora i wału.
wroclawianin
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 10 wrz 2014, o 12:07
Lokalizacja: Wrocław


- - -



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości