Instrukcja-Pomoc

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

Instrukcja-Pomoc

Postprzez raiden112 » 14 lut 2013, o 14:57

Zaglądając wczoraj do zbiorniczka z plynem od maglownicy zauważyłem ze plyn ma kolor brązowy a nie zielony i nie wiem czy tak musi być czy nalezy wyplukac caly uklad badz moze cos innego zrobic. Jeżeli wypłukać wystarczy prosze o instrukcje :oops:
raiden112
Czytacz
 
Posty: 84
Dołączył(a): 6 wrz 2012, o 20:42
Lokalizacja: P-ce

Instrukcja-Pomoc

 

Postprzez KAMNILEK » 15 lut 2013, o 23:35

Kolegi plyn moze byc tez czerwony. Tego nie wzioles pod uwage. Jesli chcesz autem pojezdzic to wymin na nowy. Ale to nie jest konieczne podejrzewam.
KAMNILEK
Czytacz
 
Posty: 129
Dołączył(a): 10 mar 2011, o 18:40
Lokalizacja: NIDZICA

Postprzez raiden112 » 16 lut 2013, o 00:22

DO VW GOLF 3 jest zielony plyn pozatym jak kupowalem to widzialem jaki kolor byl zbiorcnziku ale wlasnie zdziwilo mnie ze jest taki brązowy teraz ten plyn Dziwne :chytry:
raiden112
Czytacz
 
Posty: 84
Dołączył(a): 6 wrz 2012, o 20:42
Lokalizacja: P-ce

Postprzez pietrasiak2 » 16 lut 2013, o 09:24

raiden112 napisał(a):DO VW GOLF 3 jest zielony plyn pozatym jak kupowalem to widzialem jaki kolor byl zbiorcnziku ale wlasnie zdziwilo mnie ze jest taki brązowy teraz ten plyn Dziwne :chytry:

Nic dziwnego każdy pracujący płyn zmienia kolor jeden więcej drugi mniej.Jeśli go nie ubywa to może być po prostu sygnał że należy wymienić go , ponieważ stracił swoje właściwości. Ale również dobrze może z układem coś się dziać,ale na razie to wykluczmy , bo nie piszesz że dziwnie chodzi wspomaganie.Ja bym przepłukał układ i zalał świeżym płynem , sprawdził co się dzieje :-) :-) :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez jarolinho » 19 lut 2013, o 22:13

u mnie jest taka sytuacja, że miesiąc temu kupiłem mk3 i było lekko poniżej minimum poziom płynu wspomagania więc kupiłem nowy, zielony i dolałem do tamtego (też był zielony), a jakiś tydzień temu spuszczałem płyn z układu, ponieważ mam problem ze wspomaganiem i szukam przyczyny (pompa, maglownica, albo jeszcze coś innego) i płyn nie był zielony, tylko tak jak kolega pisze - brązowy, więc zastanawiam się nad jego całkowitą wymianą...
Avatar użytkownika
jarolinho
Gaduła
 
Posty: 417
Dołączył(a): 2 sty 2013, o 22:51
Lokalizacja: Gliwice

Postprzez brzesiu » 20 lut 2013, o 12:49

Ja kiedyś troche przy ciężarówkach majstrowałem i gdy spuszczaliśmy płyn z starych parchów to najczęściej miał on kolor sraczki.
Mało tego przepracowany płyn lubi sie zapienić.

Pamietam też ze zaleca sie różnych płynów mieszać.
Czasem robiliśmy taki manewr ze zamiast ATFa lalismy nr olej do hydrauliki hyba LHL 80w90.
Nie wiem czy nawet nie było to leprze rozwiazanie bo mielismy taki z dodatkiem bodajze teflonu ;P
Zapraszam wszystkich do odwiedzenia mojego firmowego Bloga https://www.rabbittranspoland.com/pl/blog a gdyby ktoś potrzebował taksówki na lotnisko w Gdańsku zapraszam na stronę https://www.rabbittranspoland.com/pl
brzesiu
Badacz tematu
 
Posty: 298
Dołączył(a): 31 sty 2013, o 16:04
Lokalizacja: Gdańsk
Rocznik: 1993
Silnik: 1z
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe


- - -



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości