Mam mały problem.. Oddałem pompę wsp. do regeneracji, po czym wszystko było ok ale tydzień i stanęła. Oddałem ponownie okazało sie ze dostała jakieś paprochy z układu po czym jakiś zaworek sie zaciął w pompie. Zauważyłem również że po tygodniu jazdy na nowym oleju i po spuszczeniu go jest strasznie zanieczyszczony.
co zrobiłem dalej:
1 zamontowałem pompę
2 odkręciłem przewód od maglownicy
3 wlałem olej napędowy do pustego zbiorniczka od wsp.
4 odpaliłem auto
5 lekko kręciłem kierownicą (auto chodziło około 30s)
6 czynność powtórzyłem z drugim przewodem od maglownicy...
7 następnie wlałem płyn do wspomagania i wypchnąłem pozostałości po ropie (tak mi sie wydaje)
jak chodzi auto:
1 Przy wyższych obrotach silnika kierownica chodzi lekko, przy dużej prędkości aż za lekko
2 Na postoju (niskie obroty silnika) lub wolnej jeździe jest fatalnie, kierownica chodzi ciężko
proszę o komentarze i instrukcje..