Moderator: Moderator
ja bym odkrecił górne mocowanie amora i wyjał zwrotnice razem z Mc Perssonem (zaoszczędzi to na geometrii) a nie lepiej jest zapłacić te 80zł człowiekowi za robote a nie sie pier.... i żeźbić sie meczyć... pomyslcie...przynajm,niej zrobione to bedzie jak należy...rogal133 napisał(a):odkrecic 2 sruby łączące zwrotnice z amorkiem
MK2/MK3 takie same, wystarczy, że w motoryzacyjnym powiesz, ze chcesz łożyska na przód do golfa, tylko kupuj firmowe SKF - droższe ale i dłużej wytrzymają. Ja kupiłem jakieś tańsze, zrobiłem 50 tys. km i już je słyszę - znów będę sie bawił w wymianę.a powiedzcie jakie tam sa łożyska nr??
ja tam imadło jako prasa, odpowiedni sprzęt i bez pomocy drugiej osoby daję radę.andrzej4286 napisał(a):ja ze szwagrem lozysko do zamrazalnika na 30min potem w zwrotnice mielismy zrobione wlasna prase z preta gwintowanego i 2 plaskownikow ucietych ciut wiekszych niz lozysko nowe w zwrotnicy stare na to lozysko i skrecalismy az weszlo w swoje miejsc
z tym to roznie bywa poo podobno kilka rodzaji łozysk montowali tak mi przynajmniej w sklepie mowil zebym przyniósł stare lozysko, moze scieme walil bo mu sie szykac nie chcialo a lozyska SKF sa faktycznie dobrej jakosciprezesso napisał(a):MK2/MK3 takie same, wystarczy, że w motoryzacyjnym powiesz, ze chcesz łożyska na przód do golfa,
a moze to opony ci hałasuja...prezesso napisał(a):Ja kupiłem jakieś tańsze, zrobiłem 50 tys. km i już je słyszę
Basior1997 napisał(a):a powiedzcie jakie tam sa łożyska nr??
ja już wiem jak hałasuje opona a jak zużywające się łożyskoSotoM napisał(a):a moze to opony ci hałasuja...
no u mnie właśnie takie z takim numerem czekają na wymianę i mój wolny czas , także możesz je śmiało brać w sklepie, będą pasowały na 200%SotoM napisał(a):Basior1997 napisał/a:
a powiedzcie jakie tam sa łożyska nr??
SKF - VKBA 1358
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 8 gości