jak zdiagnozowac pompa czy maglownica

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

jak zdiagnozowac pompa czy maglownica

Postprzez jacek91rosinski » 9 sty 2012, o 13:28

witam. pytanie moje jest nastepujace jak wywniskowac co jest uzkodzone jak skrece kolami na postoju na max to silnik czuc ze az przygasa co by znaczyloo chyba ze pompa daje jakies cisnienie. czy wyje nie wiem.... jak dokrece na max to chodzi glosniej. macie jakies sposoby na jednoznaczne wskazanie ?? aa i plyn ma bawe jakby lekko brazowy taki rdzawy. a moze to maglownica??
jacek91rosinski
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 9 sty 2012, o 11:15
Lokalizacja: izbica

jak zdiagnozowac pompa czy maglownica

 

Postprzez Basior1997 » 10 sty 2012, o 21:58

wymień płyn i wtedy zobacz
wydaje mi sie ze to raczej pompa,maglownice nie jest tak łatwo zajechać wiem bo próbowałem ;-)
Jak sie bawic to sie bawic 1.8 wyj..... VR6 wstawic :)
Avatar użytkownika
Basior1997
Members
 
Posty: 591
Dołączył(a): 19 paź 2008, o 19:56
Lokalizacja: DGR/PL

Postprzez pablomed » 12 sty 2012, o 23:40

jacek91rosinski, wycie to pewnie oznaka zużycia pompy, ale póki wspomaganie działa niema sensu jej zmieniać. A to że przygasa silnik to będzie kwestia złego skladu mieszanki czy złego ustawienia rozrządu itp - silnik wówczas na wolnych obrotach nie może podołać zwiększonemu przez pompę obciążeniu
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez jacek91rosinski » 13 sty 2012, o 09:22

no no z tyn ze Ono zaje.... juz ciezko chodzi. dzierzylem to juz poltory roku. czas na zrobienie. wymienie pompe i juz. silnik przygasa.... hm wydaje mi sie ze rozrzad jest dobrze bo robil to nasz rodzinny GURU od mechaniki:) jca a4 4.2 tez przygasa lekko. wydaje mi sie ze to normlane w benie.
jacek91rosinski
Berbeć
 
Posty: 17
Dołączył(a): 9 sty 2012, o 11:15
Lokalizacja: izbica

Re: jak zdiagnozowac pompa czy maglownica

Postprzez Daniel1886 » 14 sty 2012, o 15:24

jacek91rosinski napisał(a):jak skrece kolami na postoju na max to silnik czuc ze az przygasa


aj nie kręć kolami na postoju. na kursach nauki jazdy o tym mowią nawet. ja bym plyn zmienil. a jak nie to pompa. maglownica to rzadki temat.
Daniel1886
Czytacz
 
Posty: 84
Dołączył(a): 3 mar 2011, o 15:02
Lokalizacja: wejherowo

Postprzez szetom79 » 3 lut 2012, o 08:56

Ja miałem to samo. Silnik przygasał i głośniej chodziło wspomaganie. Wymieniłem pasek, bo słyszałem że to jago wina, ale to nic nie pomogło. Płyn był koloru rdzawego, więc go wymieniłem i pomogło. Ponoć stary płyn stracił swoje właściwości. Poprzedni właściciel nie pamiętał czy go zmieniał a jeśli tak to kiedy, więc może był tam od nowości.
szetom79
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 16 kwi 2011, o 10:59
Lokalizacja: Rzeszów


- - -



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości