darkmen21, wymiana jest bardzo prosta, postaram opisac Ci to najprościej jak się da czyli w punktach krok po kroku:
1 odkręcasz korek ze zbiorniczka oleju wspomagania
2 odkręcasz obejmę dolnego z przewodu gumowego przy pompie wspomagnia
3 zdejmujesz ten przewód z krućca pompy po czym wkładasz go do jakiegoś pojemnika na stary olej i olej sobie spływa
4 większość płynu zleci sama ale nie wszystko więc należy jeszcze wsiąść do auta i
bez odpalania silnika szybkimi ruchami pokręcić kierownicą kilka razy do końca w lewo i w prawo
4 jak już cały olej spuszczony to należy założyć przewód na pompę wspomagania skręcić go obejmą i zalac nowy olej na maksimum
5 nastepnie odpalasz silnik kręcisz kierownicą do końca (do oporu) w prawo i w lewo, gasisz silnik dolewasz olej do poziomu miedzy min a max, jeszcze raz odpalasz, krecisz kilka razy w obie strony do końca, znowu gasisz i kontrolujesz poziom, i tak postepujesz do momentu gdy poziom oleju już się nie zmienia, wtedy już układ jest w pełni odpowietrzony i wypełniony nowym olejem więc zakręcasz z powrotem korek zbiorniczka i gotowe