koniec wspomagania?

Wszystkie informacje o elementach układu kierowniczego.

Moderator: Moderator

koniec wspomagania?

Postprzez gluszek » 28 sty 2011, o 16:33

witam wszystkich.

problem polega na tym, że golfikowi prawdopodobnie siada wspomaganie. Po wymianie płynu wspomagania zaczął wariować. Cały czas coś syczy przy kierownicy (słychać w środku), poza tym w zbiorniczku dzieją się cuda, z płynu robi się piana i podczas jazdy wycieka zalewając akumulator. Przy skręcaniu słychać wycie pompy, a przy pełnym skręcie w lewo lub prawo samochód się dusi... Panowie co się dzieje z tym wspomaganiem? Dlaczego w zbiorniku robi się piana? Pompa wyje strasznie, chociaż czasem wycie ustaje, no i jak dam do oporu w którąś stronę to golf prawie gaśnie...

płyn zmieniłem bo ten co był to był jeden wielki syf, nawet nie można rozpoznać koloru bo jest jakiś czarny... Wlałem czerwony Hipol bo taki mi polecił mechanik i nawet sprzedawca w sklepie.
GOLF 3 by głuszek
kliknij i napisz co o nim sądzisz...
Avatar użytkownika
gluszek
Members
 
Posty: 1105
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 23:54
Lokalizacja: Poland

koniec wspomagania?

 

Postprzez pablomed » 28 sty 2011, o 17:16

gdzieś jest nieszczelność i zasysa powietrze do wspomy, po stronie "ssacej" czyli od wyjścia z maglownicy do pompy, gdzie to trudno ocenić, ale nie jeździj tak bo pompa padnie również, trzeba to zdiagozować jak najszybciej
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez K@mil » 28 sty 2011, o 17:42

kolega pablomed, ma racje lapie powietrze dlatego sie pieni :) szukaj usterki :) ...pompy u nas w golfach na max skrecie syczą to zawsze.. Jak znajdziesz problem to pozniej odpowietrz uklad i bedzie dobrze.
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez radomiak » 28 sty 2011, o 19:01

gluszek napisał(a):Cały czas coś syczy przy kierownicy (słychać w środku), poza tym w zbiorniczku dzieją się cuda, z płynu robi się piana i podczas jazdy wycieka zalewając akumulator.

ja tak mialem jak mi rozwalilo sie lozysko w pompie wspomagania i lapal powietrze. zdejmij pasek i zobacz jak luzy ma kolo na 90% chodzi na boki i lozysko do wymiany.
VW GOLF 1,9TDI 1z GT 66KW/90KM 95r
Yaesu FT-857D/President Texas/HF-P1/HV-10
Avatar użytkownika
radomiak
Gaduła
 
Posty: 464
Dołączył(a): 11 paź 2008, o 12:10
Lokalizacja: KOŁOBRZEG

Postprzez sebastianoo20 » 28 sty 2011, o 23:37

kolega wyżej prawdę mówi! Piana i buczenie to efekt zapowietrzania się pompy, łożysko zapewne dostało już swoje...
Avatar użytkownika
sebastianoo20
Czytacz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 6 wrz 2009, o 16:29
Lokalizacja: Gniezno

Postprzez gluszek » 4 lut 2011, o 22:08

no dobra jak wszyscy jesteście tacy zgodni to znaczy że łożysko do wymiany jak tak :-) No a teraz powiedzcie czy samemu wydostać pompę i zawieźć do mechanika żeby zrobił operację czy lepiej niech sam wykręci i potem założy? Bo gdzieś czytałem że wymontowanie pompy to szybka i prosta sprawa... No i najważniejsze czyli na jakie koszty mam się przygotować? Z tego co wiem to od razu z łożyskiem wymienia się też simeringi... Ile kosztuje łożysko i simeringi i jakie koszty robocizny mniej więcej?
GOLF 3 by głuszek
kliknij i napisz co o nim sądzisz...
Avatar użytkownika
gluszek
Members
 
Posty: 1105
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 23:54
Lokalizacja: Poland

Postprzez radomiak » 4 lut 2011, o 22:49

http://www.golf3.pl/topics44/regeneraci ... t15091.htm
ja dalem rade zrobic sam i lata do dzis a koszty to zabij mnie ale nie pamietam. a czy mechanik bedzie robil czy ty to decyzja nalezy do ciebie jesli zrobisz sam to wieksza frajda.
VW GOLF 1,9TDI 1z GT 66KW/90KM 95r
Yaesu FT-857D/President Texas/HF-P1/HV-10
Avatar użytkownika
radomiak
Gaduła
 
Posty: 464
Dołączył(a): 11 paź 2008, o 12:10
Lokalizacja: KOŁOBRZEG

Postprzez sebastianoo20 » 6 lut 2011, o 01:04

gluszek Ja nie bawiłem się w wymianę łożyska, wymieniłem całą pompę (100zł), co do kosztów łożyska nie mam pojęcia jak to się ma :niepewny: wymontowanie pompy nie sprawia problemów, dasz rade sam, potrzebne chęci, kanał i trochę wolnego czasu :-D
Avatar użytkownika
sebastianoo20
Czytacz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 6 wrz 2009, o 16:29
Lokalizacja: Gniezno

Postprzez radomiak » 6 lut 2011, o 01:52

sebastianoo20 napisał(a):Ja nie bawiłem się w wymianę łożyska, wymieniłem całą pompę (100zł)

tak tylko jest jedno ale jak kupisz uzywke za 100 to nie wiadomo w jakim ona jest stanie i ile pohula a jak zrobisz swoja to masz pewnosc ze zrobiona dobrze a po regeneraci kosztuje cos ok 300zl tak wiec sprawa do przemyslenia
VW GOLF 1,9TDI 1z GT 66KW/90KM 95r
Yaesu FT-857D/President Texas/HF-P1/HV-10
Avatar użytkownika
radomiak
Gaduła
 
Posty: 464
Dołączył(a): 11 paź 2008, o 12:10
Lokalizacja: KOŁOBRZEG

Postprzez Matteo » 20 lut 2011, o 22:21

Jesteś pewny że zalałeś dobry olej? Wg ASO powinieneś zalać zielony olej do wspomagania, zmieniłeś płyn całkowicie?
Jak się zmieszały te dwa to dlatego możesz mieć takie jaja. Mój kumpel w IBI też zalał czerwonym i teraz ma jaja ze wspomaganiem.
Matteo
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 8 sty 2010, o 00:28
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Postprzez radomiak » 20 lut 2011, o 22:36

ja mialem zalane FEBI 06162 i jak siadlo lozysko tez sie pienilo i nic nie bylo pomiieszane teraz tez febi i jest ok
VW GOLF 1,9TDI 1z GT 66KW/90KM 95r
Yaesu FT-857D/President Texas/HF-P1/HV-10
Avatar użytkownika
radomiak
Gaduła
 
Posty: 464
Dołączył(a): 11 paź 2008, o 12:10
Lokalizacja: KOŁOBRZEG

Postprzez Wojt787 » 28 mar 2011, o 21:10

Witam. Mam problem. Nie wiem co się stało ale całkowicie padło mi wspomaganie. Samochód stał pół roku ale był systematycznie przepalany. Co się mogło stać??? :cry:
Wojt787
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 28 mar 2011, o 20:55
Lokalizacja: Rzeszów / Świnoujście


- - - www.dg-net.pl



Powrót do Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości

cron